środa, 13 marca 2013

O.P.I liquid sand - What Wizardry is This?


What Wizardry is This? pochodzi z najnowszej kolekcji O.P.I Oz: The Great and Powerful. Po raz kolejny była to miłość od pierwszego wejrzenia.


Złoto miedziany kolor pięknie wygląda zarówno w świetle dziennym jak i sztucznym.
Aplikacja lakieru jest taka sama jak w przypadku jego  poprzednika .


Do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw . Czas wysychania jest trochę dłuższy niż u normalnych lakierów . Z własnych obserwacji mogę napisać wam , że szybciej wysycha kiedy nakładamy go na czystą płytkę paznokcia (czystą czyli bez bazy)


Cóż mogę więcej napisać. Ja jestem zachwycona i nie żałuje , że kolejny piasek zagościł w mojej kolekcji ;)

Jak wam się podoba ?
U kilku z was już go widziałam ,  więc jestem ciekawa czy ktoś czyje się skuszony ?

buziaki ;*
m_and_z

27 komentarzy:

  1. Ja mam i uwielbiam :)
    A co do wysychania- każdy lakier wysycha szybciej bez bazy- im więcej warstw na paznokciu tym dłużej schnie lakier (przynajmniej moje lakiery tak mają)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale jak nakladasz na calkiem sucha baze to powinno byc tak samo :p

      Usuń
    2. czasami lakier roztapia baze :)

      Usuń
  2. Świetny jest!
    Już się kilka razy zbierałam do zamówienia dla siebie jakiś nowych lakierów i teraz muszę się w końcu ogarnąć.
    A ten już na pewno jest na mojej liście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny lakier. Podoba mi się też ten w połączeniu z czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny :) strasznie lubię takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły, podoba mi się mimo że nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W poniedziałek kupiłam niebieski piasek od Maraji- krycie po trzech warstwach i wysycha wieki:( Ten całkiem ładny, ale jak wszystkie piaski od OPI tak mają, to podziękuję:(

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio kminiłam czy udałoby mi się uzyskać piasek pokrywając miałki glitter topem matującym :D
    główka pracuje, muszę, no muszę to sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak bardzo bardzo ładny, szkoda, ze dostaje szalu przy zmywaniu , ale mimo wszystko dla efektu - warto.

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz, że go kocham, no nie?
    piękny jest i już! zachwyca mnie za każdym razem jak go widzę :)
    nie mogę się doczekać swatchy reszty Twoich nowości!

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie on w ogóle nie zachwyca :) Chyba jestem jakaś nienormalna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle wygląda ale mnie nie przekonuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. te piaski mnie zrujnują... ;)
    muszę jakiś mieć!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam fiolet i lubię :) i wcale nie schnie tak strasznie długo ;) a ten mimo że nie mój kolor to bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ mi się podoba... Daje ciekawy efekt na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  15. jest na mojej wish liście - idealny na jesień.
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja najpierw wzięłam głęboki oddech z zachwytu, a z kolejnymi swatchami w sieci wypuszczałam powietrze - brzydal!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak z utrzymywaniem się lakieru na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  18. 3 dni go nosiłam a później zmyłam . Ale moja siostra chyba z 5 dni w nim chodziła i wyglądał bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.