poniedziałek, 18 marca 2013

China Glaze - Passion For Petals


 Passion For Petals pochodzi z nowej kolekcji China Glaze Avant Garden . Kolor niby nie wyróżnia się niczym szczególnym a jednak mam lekkie trudności żeby go sklasyfikować - to taki koral ale lekko przybrudzony , czasami wydaje mi się lekko ceglasty.


Lakier jest kremowy , ma odpowiednią konsystencje która nie rozlewa się na skórki , kryje przy jednej grubszej lub dwóch cienkich warstwach . Szybko wysycha i nie bąbluje.


jak wam się podoba ? lubicie takie kolory ?

buziaki ;*
m_and_z

31 komentarzy:

  1. Ja tu ceglastego nie widze, ale pewnie to kwestia światła. Podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo ustawień monitora ^^ u mnie jest cegiełka!

      Usuń
  2. Śliczny kolor! Ja też mam teraz fazę na takie żywe odcienie - dziś sobie kliknęłam kolejnego OPIka Suzi's Hungary Again - w sumie nawet dość podobny do tego Twojego chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w buteleczce wygląda na koralowy :) alenapaznokciach już nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ciekawie...
    jakby lekko neonowo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no dobra, pierwszy który mnie nie porywa tak bardzo :P
    prócz oczywistej musztardy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W butelce chyba bardziej mi się podoba niż na paznokciach. Chyba żaden lakier z avant garden jakoś super mnie nie zachwycił...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie mój kolor. I co za połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny na przywołanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mój, ale u kogoś bardzo lubię takie kolory :D no i czuć wiosnę - szkoda, że nie za oknem.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny kolor :)
    witam serdecznie kolejną lakieromaniaczkę :D
    i oczywiście dodaję do obserwowanych z miłą chęcią...
    Pozdrawiam - Marlenails

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny,całkiem mój,lubię takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękności! ja też uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się spodobał- taka nieoczywista czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie lubię takie kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygląda na paznokciach! A na zdjęciach promocyjnych taki niepozorny był! :)

    Naprawdę jest taki przykurzony? Świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor, od razu cieplej się robi :) z chęcią sama bym taki sobie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kolorki! Piękny. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.