czwartek, 7 marca 2013

Essie - Beyond Cozy


Essie - Beyond Cozy pochodzi z zimowej kolekcji Leading Lady. Prawdę mówiąc kupiłam go już jakiś czas temu i trochę zwlekałam z malowaniem , brakowało mi odwagi ;)


Kolor trochę nietypowy bo to takie pomieszanie srebra ze złotem z dużą przewagą srebra a nawet srebrnego brokatu. Nakłada się go w miarę przyjemnie - w miarę ponieważ mam małe zastrzeżenia co do gęstości.. lakier mógłby być odrobinę rzadszy. Do pełnego krycia potrzebne są dwie cienkie warstwy. Wszystko wysycha szybko pozostawiając chropowatą powierzchnię (co oczywiście strasznie mnie irytuje :P) więc radzę położyć warstwę (a nawet dwie) top coatu.


I jak wam się podoba ? 
Macie lubicie ? (wiem , że Mania i Obs pisały o nim ;) )

Buziaki ;*
m_and_z

25 komentarzy:

  1. Piękne, roziskrzone srebro :) Kojarzy mi się z jeszcze płynnym, niezahartowanym metalem. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczny jest! Widzialam na zdjeciach jak sie mieni. Mam go w zapasach na szczęście:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten lakier mialam pomazacu kolezanki. jest faktycznie sliczny. na jakas impreze bombowy

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię, lubię :P ja go kocham <3 szkoda, że mam jedynie minibutelkę która mi się kończy
    z chęcią sięgnęłabym po większy egzemplarz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny! Lubię takie odcienie, chociaż raczej u kogoś, nie u siebie, bo mam czerwone ręce w zestawieniu ze srebrem. Pogapię się więc na Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ciekawy - jak Królowa Śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie ta chropowatość zachęca ^^
    jest na mojej chciej liście :) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor naprawdę ciekawy, takie niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystycznie bardzo mi się podoba i cieszę się, że go mam, ale też brakuje mi trochę odwagi. I ze względu na błysk i ze względu na niechęć do zmywania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Za dużo brokatu jak dla mnie :)
    ~M

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że zwlekałaś, bo on najpiękniej wygląda w słońcu i teraz jest dla niego najlepszy czas:)

    OdpowiedzUsuń
  12. noś go! jest piękny :) nie mam ale bardzo bym chciała. i tak jak nie lubię złota to takie zloto-srebrne odcienie jak najbardziej. cudo! i właśnie mam podobnie jak tamit - ta chropowatość właśnie mi się w nim podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prze-prze-przepiękny! Te migoty mnie przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy, takiego jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam taki z GR i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam i niestety już denkuję :(

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubie takie lakierki;)
    zapraszam do siebie na kosmetyczne rozdanie;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.