wtorek, 12 marca 2013

kilka lakierowych nowości


Dziś notka krótka i konkretna - zapowiedź tego co w najbliższym czasie pojawi się na blogu czyli lakierowe nowości . Tradycyjnie zamówienie robiłam w sklepie internetowym Victoria's Beauty ;)

Tym razem w koszyku wylądowały dwa O.P.I : Suzi's Hungary AGAIN! , What Wizardry is This?


Oraz cztery Chinki : Fancy Pants, Passion For Petals, Budding Romance, Tart-y For The Party


Jak wam się podobają kolory ?
A może macie już któreś w swojej kolekcji ? :)

Buziaki ;*
m_and_z

28 komentarzy:

  1. bardzo ładne kolorki :) niestety nie mam żadnego z nich w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  2. same perełki!!!
    A Budding Romancu to Ci tak zazdroszczę, że...
    to moje marzenie z Chineczek <3
    pokażesz go niebawem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fancy Pants i Passion for Petals poproszę :)

    Suzi mam z zestawu miniaturek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę Fancy Pants i porównanie Suzi z Passion For Petals:)

    OdpowiedzUsuń
  5. prócz musztardówy ;D podobaja mi się wszytskie
    CHINECZKI <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Suzi's Hungary AGAIN! wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie cudne, nie potrafię jednego wybrac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zazdroszczę :) wszystkie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suzi's ... piękny! Bardzo mój kolor! Trochę mi przypomina Funny Face z Essie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności, czekam na swatche Suzi's Hungary Again i Tart-y For The Party :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Sraczkowaty" jest bardzo ciekawy! :D
    pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  12. Fioletowa chineczka pięknaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba róże świetne, chętnie je obejrzę na paznokciach - też ostatnio zamawiałam z Victoria's Beauty, ale już mam w głowie kolejne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorki cudne! maluj paznokietki i pokazuj jak wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W tk maxx obecnke widzialam lakiery opi i chinki tez:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj piekności :) czekam na zdjęcia chinek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. żadnego nie posiadam, i nie mogę się już doczekać zdjęć i ich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic z tych kolorków u siebie nie mam.
    Ale ostatnio zastanawiałam się nad piaskowym Opikiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. nic nie mam! czekam na Chinki: Fancy Pants i Passion For Petals i na oba z OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fancy Pants, Passion For Petals i Tart-y For The Party miałam na liście na targi. Ale niestety nie było ich:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudeńka! Tart-y For The Party to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie Chineczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super ;0 podoba mi się i róż, i ta zieleń i ta czerń ze złotem ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. ah ten róż Suzi's Hungary AGAIN! piękny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie zamawiasz chineczki? Bo ja bym chciała w końcu swoją pierwszą kupić:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.