sobota, 9 marca 2013

Lily Lolo : uzupełniony zapas i mała nowość


Kilka dni temu zrobiłam kolejne zamówienie Lily Lolo. Jak już wiecie albo i nie - Lily Lolo skradło moje serce do tego stopnia że nie wyobrażam sobie użycia innego podkładu niż mineralny . Moja cera go uwielbia ale o tym już pisałam ;)




















Jakiś czas temu Lily Lolo wprowadziło do sprzedaży próbki podkładów , bronzerów i pudrów wykończeniowych. Świetna sprawa dla tych którzy nie chcą w ciemno zamawiać pełnego wymiaru . Próbki mają gramaturę od 0,5-0,75g (w zależności od produktu) i kosztują 9.90 zł.

Oprócz podkładu przygarnęłam miniaturkę pudru wykończeniowego Translucent Silk.


Ze strony producenta : Transparentny mineralny puder o jedwabistej konsystencji, który dzięki zawartości rozpraszającej światło miki, optycznie redukuje widoczność drobnych zmarszczek oraz niedoskonałości.

Po wstępnych testach jestem zachwycona . Puder świetnie matuje i nie jest to płaski mat - twarz jest bardzo delikatnie rozświetlona. Cera wygląda zdrowo a trwałość makijażu znacznie wydłużona.
Na pewno zamówię pełnowymiarowe opakowanie i napiszę o nim oddzielny post ;-)

Lubicie Lily Lolo ? A może posiadacie Translucent Silk ? 
z chęcią poczytam w komentarzach.

Pozdrawiam was serdecznie i życzę miłej soboty !
 m_and_z

22 komentarze:

  1. Mnie już od ponad roku kuszą te produkty, ale jeszcze na nic się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze nic z LL
    póki co używam minerałów z Annabelle Minerals które wielbię
    ale kiedyś spróbuję coś z LL ;) ponoć też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Lily Lolo - odkąd odkryłam ich podkład i udało mi się dobrze dobrać odcień (mam Blondie), raczej nie wyobrażam sobie powrotu do podkładów niemineralnych. Teraz planuję zakup ich różu i ewentualnie rozświetlacza, ale kusisz też tym pudrem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odsypkę rozświetlacza dostałam od Atqi jest bardzo fajny i delikatny . Z biegiem czasu chciałabym cały zestaw skompletować ;)

      Usuń
  4. Nareszcie wprowadzili próbki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O fajnie, że w końcu wprowadzili próbki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaintrygowałaś mnie tym pudrem! muszę się mu przyjrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie można kupić te mini produkty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam nic od LL,ale co raz bardziej mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie mam nic z Lily Lolo, ale muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nic nie miałam z tej firmy, coś tam kiedyś słyszałam, ale się nie zainteresowałam i może to był mój błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś miałam ich produkty, najbardziej byłam zadowolona z róży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dłuższego czasu przymierzam się do minerałków, szczególnie podkładu. Mam już trochę dość drogeryjnych zapychaczy :) Chyba poczynię zakupy w Lily Lolo, skoro można u nich dostać miniaturki- już ich za to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się zastanawiam od jakiegoś czasu na zakup ich podkładu, ale wcześniej nie mieli próbek. O tym, że je wprowadzili dowiedziałam się kilka miesięcy temu i byłam już gotowa kupić coś, ale najpierw muszę wykorzystać to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz jestem u ciebie. Zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami z jakiej strony je zamawiasz bo pierwszy raz się z nim spotykam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ochotę na ten puder :) A podkłady LL uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami LL. Świetny pomysł z próbkami, taka politka bardzo mi odpowiada, może w takim razie w końcu na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana pamiętam ,że podobał ci się essie bikini so teeny i wypatrzyłam ,że jest na allegro za niecałe 15 zł , więc pomyślałam o tobie jak go zobaczyłam i cię informuję :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze kiedyś wypróbować ten puder.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.