poniedziałek, 25 marca 2013

Duet Essie : tart deco i turquoise & caicos


Wczoraj dostałam przypływ chęci i stwierdziłam , że zmaluję coś na paznokciach - coś fajnego a zarazem bardzo prostego bo jak wiecie nie mam talentu do zdobień ;)
Przeglądając bloga Pshiiit zauważyłam coś idealnego dla mnie - trójkąty 


do wykonania potrzebna jest tylko taśma klejąca no i odrobina chęci .


jak wam się podoba ?
lubicie czasami odmienić swoje paznokcie , czy jednak pozostajecie przy klasycznym malowaniu ?

Życzę wam znośnego a nawet miłego poniedziałku

buziaki ;*
m_and_z

33 komentarze:

  1. Świetne połączenie kolorów! Bardzo lubię takie geometryczne paznokcie, fajnie wyglądają na rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Strasznie mi się podobają te dwa kolory razem!

    OdpowiedzUsuń
  3. coś z niczego :) ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorobiłabym czarne pestki i masz arbuziki hihihi ! Bardzo ładne kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koroly świetnie wyglądają:D Uwielbiam Tart Deco:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się ze sobą komponują te dwa odcienie - szalenie mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten turkusowy :) połączenie tych dwóch kolorków bardzo mi się podoba :)
    mam pytanie jak stworzyłaś ten piękny napis który jest tytułem Twojego blogam jest prześliczny ?? :)

    Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię na mojego początkującego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz, byłabym wdzięczna za wszelkie uwagi, ponieważ dopiero uczę się blogowania :)

    www.whitemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne połączenie kolorów! coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. <3 idealnie!
    idealne połączenie kolorów, idealny wzór... pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolorki! Razem i osobno świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi sie to polaczenie,a Tart deco to klasyk jeden z piekniejszych lakierow jakie Essie ma swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super połaczenie, piękne kolorki. Chyba sama sobie takie zrobie :) Dzięki za inspirację!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają oba kolorki! Mam fazę na niebieski więc nie dobrze że mi pokazałaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwa kolory uwielbiam. Ich mix też jest całkiem przyjemny, choć jak dla mnie trochę nazbyt pstrokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie sliczne kolory :D stalam juz kilka razy nad szafa essie i sie zastanawialam ale nie moglam sie zdecydwoac xD

    OdpowiedzUsuń
  16. prezentują się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Essie zawsze i wszędzie! Ale akurat te kolory preferuję solo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super!
    jak dla mnie wyszło aztecko... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O! i nowy baner widzę... :D
    świetny jest...

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie to nie spodziewałam się, że takie fajne połączenie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Etam paznokcie, jaki Ty masz ładny nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śmieszne połączenie :) Takie energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie ładne te kolory!! tart deco mi się marzy :) a te trójkąty faktycznie są takie energetyczne

    OdpowiedzUsuń
  24. kolory super, chociaż te trójkąty nie bardzo mi się podobają - wolę paski i kropki :D ale essiaki są super, jak zawsze :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne połączenie kolorów. Trójkąty są jednymi z niewielu zdobień, które potrafię zmalować na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.