piątek, 11 maja 2012

Podkład mineralny Lily Lolo

Ostatnio zauważyłam , że kończy mi się podkład.. w prawdzie starczy jeszcze na kilkanaście dni ale lepiej nie ryzykować.


Opakowanie zamówiłam pod koniec lipca 2011 r i jak na prawie codzienne używanie jestem mega zadowolona ;-) Jest straaaasznie wydajny.

Uwielbiam podkłady mineralne za to , że dobrze kryją , nie ma efektu maski i nie wysadza mnie po nich. Aplikacja jest prosta i szybka - nie można sobie zrobić nim krzywdy.
Przekonałam się ja , moja siostra, ciocia , mama i moje dwie przyjaciółki ;-)
Zawsze zamawiam ze strony costasy.pl i jeszcze nigdy się nie zawiodłam - w przeciągu 2 dni zawsze paczka jest doręczona.

I takim oto sposobem wczoraj odwiedził mnie kurier z nowym podkładem 


Jakiś czas temu Lily Lolo zmodyfikowało opakowania - teraz są bardziej wygodne ,  z sitkiem 

po prawej nowe opakowanie ;)


Może kilka słów o samym podkładzie...


Podkład posiada naturalny filtr SPF 15 , dostajemy go 10 g w 40 mililitrowym słoiczku ze stiksem za cenę 69,90 zł ( jak na prawie rok używania to na prawdę grosze)
Ja jestem w kolorze China Doll - drugi jeśli chodzi o bladość .
Wg producenta jest to Podkład o bardzo jasnym odcieniu ze zbalansowanym kolorytem dla jasnej i bardzo jasnej karnacji

Oprócz tego podkład nie jest testowany na zwierzętach , może być używany przez wegetarian i wegan , jest w 100 % naturalny , bezzapachowy 
 nie zawiera talku, sztucznych barwników , nanocząsteczek , parabenów , wypełniaczy , syntetycznych substancji zapachowych i konserwantów.


Uhh ale się rozpisałam... 
Podsumowując - Polecam każdemu , bo na twarzy wygląda bardzo naturalnie i długo się utrzymuje :)

Pozdrawiam ;*
m_and_z 




4 komentarze:

  1. Przymierzam się do zakupu tego podkładu na lato ale nie mam pojęcia jak dobrać odcień jak Ty dobierałaś możesz mi poradzić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze ja swój wzięłam z przypadku... długo się zastanawiałam nad porcelaną i china doll ale w końcu stwierdziłam , że porcelana może być za jasna..

      Inez zrobiła słocze wszystkich kolorów http://82inez.blogspot.com/2011/05/lily-lolo-jasne-podkady-rozswietlacz.html
      http://82inez.blogspot.com/2011/07/lily-lolo-podkady-prezentacja-kolorow.html

      Możesz też poczytać co piszą na stronie przy każdym kolorze , albo napisać mejla do sklepu z prośbą o pomoc w doborze koloru

      Usuń
  2. Hej! Właśnie będę w przyszłym miesiącu chciała zamówić podkład z Lily Lolo, ale trochę kiepsko, że nie można próbek zamówić ;/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i strasznie lubię :) Bardzo dobrze wpływają na moją cerę.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.