środa, 11 lipca 2012

My Secret - 160 Green Parrot


Przyszła kolej na Green Parrot . Muszę przyznać , że nie mogłam się doczekać kiedy pomaluje nim paznokcie :)
Zakochałam się w tym kolorze od pierwszego wejrzenia i nie mam pojęcia dlaczego tak długo zwlekałam z jego kupnem
Piękny morski kolor - nawet można powiedzieć , że ma więcej tonów zielonych niż niebieskich.


Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy , lakier dobrze się rozprowadza po płytce paznokcia , pędzelek jest wygodny,  w miarę szybko wysycha (w sumie szybko ale nie tak szybko jak Essie :P)


pojemność 10 ml  , cena 6,99

Dopiero odkrywam tą firmę ale myślę , że zaprzyjaźnię się z ich kosmetykami 
;)

Buziaki ;*
m_and_z


12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor. Ja od poniedziałku mam odpoczynek od lakierów kolorowych. Mam tak żółtą płytkę paznokcia że odżywka wygląda kiepsko ale cóż muszę to wytrzymać :)

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam żółtą płytkę ale nie całą.. bardziej przy końcach paznokci ;/

      Usuń
  2. ale piękny kolor :)
    ale moje przechodzą chwilowy detoks ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor super ale ja się nie dam namówić bo tego typu odcieni mam chyba z 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fany letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek - taki jak lubię:) Mam podobny z Adosa - również polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde, ja mam kolor Vanilla, ale nienawidze tego lakieru. Ma tragiczna pigmentacje i robi okropne smugi :-/ okropnie sie przez to zrazlam do lakierow tej firmy :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja strasznie zraziłam się do wibo i lovely :P

      Usuń
  7. Świetny kolor, pięknie prezentuje się na paznokciach :) Widziałam ten kolor w Naturze i bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny szukam czegoś takiego,może więc się skuszę na niego ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.