czwartek, 12 lipca 2012

Mała wielka słabość

Może jeszcze tego o mnie nie wiecie ale uwielbiam masło orzechowe ! Mogę je jeść nawet z samą łyżką (haha tak smakuje mi najbardziej)
Do dietetycznych rzeczy to nie należy ale nie można odbierać sobie wszystkich przyjemności .
Przejdę może do sedna sprawy ... w Lidlu trwa tydzień amerykański więc nie obeszło się bez zakupów . Na początku był jeden słoik (z orzeszkami) ale szybko stwierdziłam , że jest świetne i kupiłam więcej .
Dostępne są dwa warianty - gładkie i z kawałkami orzeszków 


10 zł za 450g 

A popatrzcie na skład...

Dla porównania masło orzechowe które zawsze jem 


(30% mniej tłuszczu - dla uspokojenia sumienia :D)

350g - 10 zł

Skład już nie jest taki fajny ...


Zrobiłam już zapas w postaci kilku słoików ;)
A wy jeśli lubicie masło orzechowe i nie próbowałyście tego z Lidla - koniecznie musicie to nadrobić 


:*
m_and_z

10 komentarzy:

  1. No mi ten felix nie podszedł specjalnie, ale to z Lidla po składzie wygląda mega imponująco! Może też bym sie skusiła na słoiczek...? ;D A które lepsze, gładkie czy z kawałkami orzechów??

    OdpowiedzUsuń
  2. też bardzo lubię masło orzechowe :-D chociaż muszę przyznać, że jak się nawpieprzam jak dzika świnia kilku porządnych łyżek pod rząd, to mnie potem muli do końca dnia :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. to gładkie sobie w Lidlu kupię :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam! Kupiłam ostatnio w Aldi z kawałkami orzeszków obowiązkowo... :P
    Najbardziej lubię z miodkiem... mniam... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ja dawno masła orzechowego nie jadłam, ho hoo :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja nowa miłość- masło orzechowe! kocham od wtorku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio masło orzechowe jadłam wieki temu, ale to z lidla ma cudowny skład i chętnie bym się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś spróbowałam jakieś masło orzechowe, ale to nie moja bajka. Zdecydowanie bardziej wolę Nutellę i wyroby podobne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.