piątek, 20 lipca 2012

Bell Glam Wear neon colour - nr 05

Przyszedł czas na kolejny kolor z neonowej kolekcji Bell .



Numer 05 to zieleń limonkowa - przynajmniej ja ją tak odbieram


w rzeczywistości kolor jest odrobinę ciemniejszy .

Nakłada się dobrze - chociaż na początku wkurzyłam się bo pędzelek był powyginany i trzeba było wyrwać z niego kilka włosków . 
Schnie w miarę szybko , do pełnego pokrycia płytki wystarczą dwie warstwy.

Jeśli chodzi o jakość ... żółty trochę mnie rozczarował bo odprysk zrobił mi się po jednym dniu
chociaż z drugiej strony były to ekstremalne warunki więc można mu wybaczyć


Dostępność : np Drogeria Natura (aktualnie na promocji 8,99)
Cena regularna 12,99

Jak wam się podoba limonka ? 

Buziaki ;*
m_and_z

5 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, taki soczysty ;)
    Chyba się skuszę na któryś, skoro jest promocja.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, soczysty, letni kolor! Na co dzień bym go nie użyła, ale tak w wakacje super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory:) Mam kręćka na punkcie kosmetyków, mama i facet zawsze się zastanawiają gdy w drogerii kupuję kolejny lakier tego samego koloru, ale zawsze im tłumaczę, że przecież kolory mają różne odcienie:D Ja przeważnie używam tych "rossmanowych" marki wibo. Na moje potrzeby idealny:) Dwie warstwy i bezbarwny i mam spokój na jakiś tydzień:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten kolor, taki niespotykany ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny :) choć ja nigdy takich nie wybieram ;) jakoś nie pasują mi zielenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.