niedziela, 29 lipca 2012

Garnier mineral invisi Cool 48h non stop


Jeśli chcecie czuć się komfortowo podczas letnich upałów - pod żadnym pozorem nie kupujcie tego antyperspirantu.

Bubel nad bublami... i żałuje , że nie posłuchałam mojej siostry która mi go odradzała.


Zobaczyłam go w Kauflandzie ... skusiła mnie cena (ok 9zł ) i ładny delikatny a zarazem świeży zapach. Bardzo spodobało mi się też to , że jest bez alkoholu (etylowego) i parabenów 

Niestety... zapach się  bardzo szybko ulatnia i do tego dziwnie utlenia. Nie mam problemu z brzydkim zapachem potu ale dzięki temu koszmarkowi czuję się bardzo niekomfortowo i mam wrażenie jakbym strasznie śmierdziała. 
Dodatkowo : nie chroni przed poceniem (nawet tym małym) - a przecież to głównie powinien robić.

Skład:


Chyba zużyje go jako odświeżacz powietrza bo do niczego innego się nie nadaje...

Miałyście styczność z tym koszmarkiem ?
chętnie poczytam wasze opinie

Buziaczki ;*
m_and_z

7 komentarzy:

  1. Co się dzieje z tą firmą co raz gorsze produkty produkują , ja mam ich dość po tym mineralnym roll onie w kulce .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam Garnier minerals w sztyfcie, tragedia nad tragediami. Natomiast teraz mam go w kulce i muszę przyznać, że jest niebo lepszy, choć i tak jednak wrócę do Adidasa albo LSS ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam adidasa i chyba najbardziej mi pasuje :P

      Usuń
  3. miałam na niego ochotę, ale wybrałam Rexone i widzę, że dobrze zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem pogniewana z antyperspirantami tej firmy, ponieważ wysuszyły mi strasznie skórę pod pachami :(. obecnie używam rexony i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam właśnie, że te dezodoranty są kiepskie:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś kulkę z tej edycji i już nigdy więcej się na nią nie skusiłam, bo na mnie też nie działała, a większego problemu z poceniem nie mam. Od tamtej pory jestem wierna Rexonie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.