niedziela, 1 kwietnia 2012

Zapowiedź 2 nowych kolekcji od Essie

Tym razem mam dla was zdjęcia 2 nowych kolekcji Essie.

Pierwsza to Poppyrazzi Neons Collection
w skład kolekcji wchodzi 6 lakierów  - 4 soczyste neony , lakier bazowy i topcoat


Kolory będą idealne na upalne , letnie dni :)


Od lewej: Action, Bazooka, Camera, Lights


Kolejna kolekcja to  - Essie Wedding 2012 - "Love & Acceptance"


Coś dla fanów pasteli ! 4 bardzo ładne i lekko przydymione kolory

od lewej: Instant Hot, Love to be Bad, Who is the Boss, Love & Acceptance



która kolekcja bardziej przypadła wam do gustu ?

Ps: neony wejdą do sklepów w maju a pastele powinny pojawić się już w tym miesiącu :)



3 komentarze:

  1. O mamo już się boję o portfel, kocham te lakiery są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tych na ostatnim zdjęciu "Instant Hot, Love to be Bad, Who is the Boss, Love & Acceptance" Zamówiłam sobie dwa kolorki ostatnio, i przyjadą pewnie jutro, już się nie mogę doczekać, bo to będą moje pierwsze lakiery z Essie. Jak będą jakościowo dobre to kupie sobie te 4 kolorki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.