sobota, 21 kwietnia 2012

hair cuff

Kilka dni temu w końcu udało mi się dorwać Hair cuff. Tak strasznie się napaliłam na niego , że odwiedziłam wszystkie możliwe h&m w Krakowie i w końcu udało się w M1


Efekt strasznie spodobał mi się na włosach ...


Po wczorajszym spacerze wstąpiłam na chwilę do Galerii Krakowskiej. Ku mojemu zdziwieniu zobaczyłam jeszcze kilka innych modeli więc czym prędzej je złapałam i pobiegłam do kasy.

To była dobra decyzja - zazwyczaj jest tak , że się długo nad czymś zastanawiam a później skutkuje to moim płaczem i słowami... " mogłam kupić wcześniej"


Wzięłam wersję  naćwiekowaną i "różowe złoto" ;)



Na chwilę obecną daje sobie szlaban na gumki do włosów :P
... no chyba , że pojawi się coś na prawdę ekstra .


+ mały bonus 
 muffina bananowo-kokosowa
..nie ma to jak dobra siostra ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.