wtorek, 17 kwietnia 2012

Essie - Turquoise & Caicos


Dziś chciałam wam pokazać jeden z moich ulubionych lakierów. Polowałam na niego bardzo długo i w końcu udało mi się go kupić na allegro ;-)

Aplikacja jest bezproblemowa , dwie warstwy wystarczą do dobrego pokrycia paznokci . Lakier ma kremowo żelową konsystencje i na pewno nie zrobicie sobie nim krzywdy ;)


Kolor idealny na wiosnę i lato - bardzo delikatny , trochę wpada w pastelowy

A wy co myślicie o turkusach na paznokciach ? ... ja jestem jak najbardziej na tak :)

Pozdrawiam was serdecznie - m_and_z

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.