wtorek, 24 kwietnia 2012

W końcu kupiłam balerinki ;-)

Od kilku dni namiętnie buszowałam po sklepach poszukując butów na wiosnę/lato.
Bez skutku mierzyłam wszystko jak leci.. 
Z racji tego , że mam małą stopę (35/36) ciężko jest mi kupić letnie buty.

Zakochałam się w balerinach z Mango ale niestety 36 było dużo za duże .. zrezygnowana pojechałam do Tesco ( co w ogóle okazało się bardzo dobrą decyzją)

Znalazłam baleriny bardzo podobne do tych z Mango :D


F&F jak zwykle miło mnie zaskoczyło - również jeśli chodzi o cenę - 49zł



Buty nigdzie nie gniotą ani nie uciskają , wygodnie leżą na stopach i są lekkie
O takie baleriny mi właśnie chodziło :-)



_______________________

+ Dzisiejszy obiad który zrobiła moja siostra 
Było pyszne !



2 komentarze:

  1. Balerinki są piękne ! Ja ostatnio dałam się ponieść i kupiłam balerinki na czasnabuty pl i po 4 wyjściach sie rozpadły :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że moje się tak szybko nie rozlecą :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.