piątek, 13 kwietnia 2012

Paczka z apteki :)

Dziś rano przyjechał kurier z paczką z apteki. Co tu dużo pisać ... kilka niezbędnych produktów.




Po pierwsze w końcu jakiś filtr który się dobrze rozprowadza z moim obecnym kremem

BIODERMA Photoderm AKN Spray dla skóry trądzikowej SPF30 

Bardzo podoba mi się to , że jest z atomizerem i cena - bo za 100 ml płacimy ok 50 zł

Z racji , że kończy mi się żel do mycia twarzy wracam do czegoś sprawdzonego i chyba najlepszego produktu - AVENE  CLEANANCE
Bardzo wydajny , nie szczypie w oczy , nie przesusza skóry i ładnie oczyszcza twarz


Standardowo paczka belissy - zapas zawsze musi być :)
Oraz coś na gorące dni - Etiaxil (zawsze używałam Antidral więc mam nadzieję , że ten bloker też się sprawdzi)

antybakteryjny żel był gratisem do Etiaxilu


Mój chłopak zamówił sobie suchy szampon do włosów - oczywiście ja też mam zamiar go wytestowć . Nigdy wcześnie nie miałam styczności z suchymi szamponami więc na pewno wspomnę jak się sprawdza u nas na włosach :)

To by było na tyle . Życzę wszystkim miłego dnia i mam nadzieję , że dla was piątek 13 nie jest pechowy tak jak dla mnie - właśnie przed chwilą wylałam kubek herbaty i prawie zalałam listwę z wszystkimi kablami ;)

Pozdrawiam - m_and_z


6 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie BIODERMA Photoderm AKN Spray :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam znać jak się sprawdza przy codziennym używaniu :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bloker z Ziaji wydaje mi się zbyt słaby. Mój chłopak go miał i nie był zadowolony

      Usuń
  3. ciekawa jestem suplementu diety, czy naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa suchego szamponu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.