piątek, 6 kwietnia 2012

odświeżamy paznokcie

Kiedy lakier na naszych paznokciach nie wygląda już ładnie i widać jakieś minimalne odpryski
Wtedy idealnie sprawdzi się jakiś topper który przykryje niedoskonałości i wspaniale odświeży lakier :)


Na moich paznokciach : dwie warstwy Golden Rose 330 + essence Nail art special effect topper - 02 circus confetti


Dlaczego tak się wzbraniałam przed kupnem tego lakieru? Z pewnością powiększę swoją kolekcję o kolejne toppery z essence 

Efekt totalnie skradł mi serce :)

p.s
Oczywiście możemy nakładać toppery na świeże paznokcie - kiedy tylko mamy ochotę na odrobinę szaleństwa


1 komentarz:

  1. Moja koleżanka go ma. Pomalowała nim paznokcie 5 warstwami (trochę dużo) ale naprawdę wyglądał bosko. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.