środa, 18 kwietnia 2012

Paczka z lakierami

Listonosz przyniósł mi dziś długo wyczekiwaną  paczkę z lakierami. Ucieszyłam się jak małe dziecko    ;-)

Zacznijmy od Essie...


jaskrawa mandarynka pochodzi z kolekcji NAVIGATE HER , czerwień  jest z kolekcji klasycznej

Orange, It’s obvious i Trombone


Do mojej lakierowej kolekcji dołączyły również dwa lakiery od O.P.I


Bardzo ładny róż z kolekcji Holland oraz niebieski wpadający w turkus z kolekcji stworzonej przez Nicki Minaj


Kiss Me on My Tulips i Fly


Niebawem zobaczycie jak prezentują się na paznokciach 

Pozdrawiam was serdecznie
m_and_z

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.