czwartek, 5 kwietnia 2012

Najlepsze na poprawę humoru są zakupy :)



Po wizycie u fryzjera wybrałam się z siostrą na zakupy. tym razem muszę przyznać , że jestem zadowolona :)

Jako, że zaczynam porządnie dbać o włosy kupiłam maskę z Alterry - Granat i aloes



 Słyszałam o niej bardzo dużo pozytywnych opinii więc wzięłam. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi . Mam już odżywkę z tej serii i sprawdzała się świetnie

Następnie do koszyka powędrowało serum do biustu Eveline - akurat teraz jest w promocji za ok 12 zł

Mam nadzieję , że będę systematyczna i wyzeruje opakowanie :) Miałam kiedyś serum do biustu z Oriflame ale nie byłam systematyczna w używaniu i w końcu połowa wylądowała w koszu.

Z racji , że kończy mi się sztyft do ust i krem do rąk moje dwa sprawdzone i ulubione produkty

Pomadka ochronna z Noni Care ma fantastyczny skład i bardzo dobrze pielęgnuje usta.
Krem z Isany to już moje 4 opakowanie i jest to najlepszy krem jaki kiedykolwiek miałam ( w tak niskiej cenie) 


Teraz szybko o zakupach z Natury - w sumie tylko kolorówka

Piękny malinowy lakier z Catrice i topper z Essence na który w końcu się skusiłam

Do tego baza pod cienie i błyszczyk w cukierkowym kolorze ( mój pierwszy błyszczyk od kilku lat)


Używałyście tych produktów? Jakie jest wasze zdanie na ich temat ?
Chętnie poczytam w komentarzach :)


Pozdrawiam was serdecznie
m_and_z



5 komentarzy:

  1. super zakupy... do top coatu z Essence też miałam kilka podejść, ale jeszcze się nie skusiłam, natomiast korektor/baza mam i używam... jak dla mnie jest idealny i właśnie mi się kończy... na pewno zakupię ponownie bo go uwielbiam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam strasznie tłustą powiekę i wszystko mi z niej znika po 2 godz - mam nadzieję , że się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Topper z essence pięknie wygląda na paznokciach, napewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. błyszczyk stay with me uważam że jest trochę za gęsty i nie widać prawie koloru . Jestem strasznie ciekawa tej maski z Alterry - Granat i aloes.
    Czekam na recenzję !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy błyszczyk od 4 lat :P
      A maskę miałam dziś na włosach i pierwsze wrażenie jest świetne - włosy nawilżone i miękkie w dotyku.

      Zobaczymy jak sprawdzi się przy dłuższym używaniu

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.