środa, 16 maja 2012

Szybkie i pyszne spaghetti z krewetkami


Dziś chciałam wam pokazać banalny przepis na obiad ;-)
Dla wszystkich fanów makaronu - Spaghetti z krewetkami

Na dwie porcje potrzebujesz:
- pół paczki makaronu
- opakowanie mrożonych krewetek 250g ( u mnie krewetki koktajlowe)
- 4 łyżki stołowe oliwy
- pół cytryny
- 3 ząbki czosnku
- przyprawy (ostra papryka, bazylia , pieprz , rozmaryn)

Na początku robimy marynatę 

w miseczce mieszamy : 3 łyżki oliwy z oliwek ( z I tłoczenia) , 3 wyciśnięte ząbki czosnku i pół cytryny - do tego wrzucamy rozmrożone krewetki , zakrywamy folią spożywczą i do lodówki na 20-30 minut

W międzyczasie gotujemy makaron... (polecam ten pełnoziarnisty)

***
Po upływie czasu odsączamy krewetki z marynaty i wrzucamy na patelnie na której mamy rozgrzaną łyżkę oliwy z oliwek

Smażymy przez dłuższą chwile , następnie wlewamy marynatę i doprawiamy przyprawami.
Po chwili smażenia wrzucamy na patelnie ugotowany makaron , całość mieszamy i podgrzewamy .

***
Dla osób które nie jedzą owoców morza proponuje krewetki zastąpić pomidorkami koktajlowymi 
(postępuje się tak samo jak z krewetkami)

Jeśli się skusicie na ten przepis koniecznie dajcie mi znać
Pozdrawiam was gorąco 
m_and_z

2 komentarze:

  1. Hej! Krewetki muszą być dobrze zrobione, żeby mi smakowały :) Na pewno skorzystam z przepisu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda meeega smacznie! czuję się głodna i zachęcona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.