sobota, 5 maja 2012

Chwilowa zmiana szamponu...


...a mowa tu o Pharmaceris H-Keratineum


Od kilku tygodni nasiliło się u mnie wypadanie włosów - pewnie jest to związane ze stresem i nie najlepszym odżywianiem . Nie mogłam stać w miejscu i patrzeć jak mi włosy wypadają aż  pewnego dnia obudzę się łysa ( no może nie jest aż tak źle :P). Postanowiłam na jakiś czas pożegnać się z Alterrą i zacząć kurację z Pharmaceris.



Przyznam szczerze , że w skład się zbytnio nie zagłębiałam.

Szampon kupiłam , bo słyszałam o nim dużo dobrego (nawet chłopak mojej siostry go zachwala)

Kupiłam go za 24.90 w aptece - gratisem była miniatura szamponu 


Pojemność 125 ml - czyli połowa pełnowymiarowego produktu



Za jakiś czas dam znać jak się u mnie sprawdza i czy działa tak jak powinien ;)

Pozdrawiam was gorąco i uciekam na grilla  cieszyć się końcówką weekendu 

;*
m_and_z




1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.