sobota, 19 maja 2012

Pojemniki podróżne

W końcu znalazłam zestaw podróżnych pojemników. Chciałam kupić w Rossmannie ale w żadnym nie mogę znaleźć bo wszystkie wykupione a dostawa nie wiadomo kiedy będzie...


Ten zestaw kupiłam w Super Pharm za 12 zł


w przeźroczystej kosmetyczce( która jest strasznie kiepskiej jakości i na pewno pójdzie do śmieci..) znajdziemy:
- dwa opakowania z pompką (każde o pojemności 100 ml)
- jedno opakowanie z zakrętką (100 ml)
- dwa zakręcane słoiczki (każdy o pojemności 10 ml)


Najbardziej zależało mi na buteleczce z pompką którą wykorzystam do mojej mieszanki OCM

***
Zastanawiam się również nad zestawem z Sephory  (ma fajną buteleczkę z atomizerem) ale 30 zł za zestaw opakowań to trochę za dużo :P może się skuszę w przyszłym miesiącu kiedy nie będę miała tylu innych wydatków .



3 komentarze:

  1. O jaaaa! wczoraj zastanawiałam się nad bardzo podobnym zestawem... w końcu wzięłam samą buteleczkę, również z myślą o nowej mieszance OCM... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o super! Trzeba się bedzie zaopatrzyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Któregoś razu miałam szczęście i udało mi się kupić pojemniczki w Rossmannie, są naprawdę przydatne, ponieważ co tydzień zjeżdżam do domu i nie muszę tachać pełnowymiarowych opakowań lub kupować produktów podwójnie :) Jest to bardzo udany zakup :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.