sobota, 19 maja 2012

Catrice - I Wear My Sunglasses At Night


Dziś chciałam wam pokazać lakier który zaczarował mnie swoimi migoczącymi drobinkami . Ogólnie nie przepadam za czarnymi lakierami ale ten zaczarował mnie tak , że nie mogłam oderwać od niego oczu i w końcu go kupiłam.



W słońcu wyglądał jeszcze piękniej niż w sztucznym sklepowym świetle
Jednak mój zapał trochę ostygł gdy pomalowałam nim paznokcie.

Lakier ma trochę gęstą konsystencję , dwie warstwy wystarcza w zupełności.
Potrzebuje również trochę czasu żeby całkowicie wyschnąć na paznokciach .
Powiedzmy , że  czasami uwielbiam a czasami wręcz nie cierpię tego lakieru ;)


Jednak... nie żałuje , że go kupiłam bo jest całkiem ładny i nie posiadam podobnego w swojej kolekcji :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.