niedziela, 20 maja 2012

Moje OCM


Już od dawna chciałam wypróbować tą metodę , cały czas się zastanawiałam co w nim jest takiego super . Długo zwlekałam i do końca nie byłam przekonana jak można myć twarz czymś tłustym .

W końcu zdecydowałam się zrobić moją mieszankę i po pierwszym użyciu mogę napisać , że jest to całkiem fajna metoda :)

W skład mojej mieszanki wchodzi :

- 10% Organicznego oleju rycynowego
- 20% Organicznego oleju z krokosza barwierskiego 
- 30% oliwy z oliwek (najwyższej jakości)
- 40% oliwki Hipp

Na początek całkiem niezłe proporcje . Nie chciałam dawać za dużo oleju rycynowego żeby nie przesuszyć twarzy. Przy następnym zamówieniu z ZSK lub BU skuszę się na jakieś inne oleje i postaram się wzbogacić i ulepszyć moją mieszankę 

Pozdrawiam 
m_and_z



2 komentarze:

  1. Hej! Próbowałam, ale ta metoda nie jest dla mnie, bo zrobiła mi straszną masakrę, a próbowałam 5 czy 6 miesięcy i było coraz to gorzej, dlatego odstawiłam. Co chwilę musiałam zmieniać miksturę, bo wysuszała mi skórę, a do tej pory (już kilka miesięcy nie używam olejków) zostały mi czerwone grudki na brodzie, których jest na szczęście już bardzo mało. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko... mam nadzieję , że u mnie nie będzie takiej masakry

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.