środa, 19 grudnia 2012

Pharmaceris H-Purin - nowość w pielęgnacji moich włosów


Aktualnie w Super Pharm obowiązuje -20% na markę Pharmaceris więc skusiłam się na szampon do włosów z łupieżem suchym (na promo kosztuje 21,59 zł)
Od jakiegoś czasu borykam się z tym problemem i sama do końca nie wiem czy jest to spowodowane zmianami szamponów czy może nadmiernym przesuszeniem skóry głowy.
Mam nadzieję , że Pharmaceris rozwiąże mój problem . Dam wam znać za jakiś czas ;-)



Pozdrawiam was serdecznie
m_and_z

7 komentarzy:

  1. Na szczęście nie mam tego problemu.
    Trzymam kciuki za pozbycie się gada!

    OdpowiedzUsuń
  2. Używała go moja mama, która również miała z tym problem i niestety u niej się nie sprawdził. Ja go wykończyłam i na mnie działał bardzo dobrze, jednak ja nie mam problemu z łupieżem. Bardzo dobrze oczyszczał i koił skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak koi to świetnie :) problemu z łupieżem nie mam aż takiego.. bardziej występuje miejscami niż na całej głowie

      Usuń
  3. W takim razie niech pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję, bo niestety mam ten sam problem :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam szamponu z tej firmy, chętnie przeczytam recenzję :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.