niedziela, 9 grudnia 2012

Mój tydzień w zdjęciach cz. 14
























8 komentarzy:

  1. ładnie pachnie ten dyfuzor?


    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładnie :) słodko ale niezbyt intensywnie - głowa nie boli ;)

      Usuń
  2. o jakie piękne kociaki :) ostatnie zdjęcie to awokado? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie wspólnego kociego mycia jest moim ulubionym, ale fajne jest też to z wystającą tylną połową futrzaka :)
    U mnie też królują mandarynki - zjadam je w hurtowych ilościach :)
    Czekolada też wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodkie kotki :D narobiłaś mi ochoty na mandarynki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekolada w sam raz na notatkach o węglowodanach leży :) Gdy zobaczyłam mandarynki, to od razu nabrałam na nie ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooo żywienie człowieka :D właśnie uczę się na egzamin licencjacki i widzę, że dietetyka dopadnie mnie wszędzie :P nawet jak przeglądam blogi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.