wtorek, 2 października 2012

Nowy minerałek czyli Lily Lolo Mineral Cover Up


Do mojego podkładu mineralnego dołączył Mineral Cover Up Blush Away . Jest to zielony korektor przeznaczony do zakrywania popękanych naczynek , nieprzyjaciół i zaczerwienień .




Bardzo dużo czytałam na jego temat i byłam w szoku tak wielu pozytywnych opinii. Wiem z doświadczenia , że LL ma świetne minerały ale , że korektor w takiej formule , że nie płynny lub kremowy?


Jutro pierwsze testy ! Mam nadzieję , że dogada się z moją 'Chinką'
Wkrótce możecie spodziewać się relacji ;-)

Co sądzicie o minerałach ?
Lubicie czy raczej nie ;>
Chętnie poznam wasze zdanie 

Pozdrawiam gorąco!
m_and_z



8 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa! Nie mam nic z Lily Lolo, ale na pewno kupię podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od długiego czasu noszę się z chęcią kupna jednego z ich podkładów i na pewno tego korektora. Jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem bardzo! Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie poczytam pełną recenzję, ja dzisiaj odebrałam podkład i róż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się ciekawie ;] chętnie dowiem się więcej o tym korektorze

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam podkład i korekto z annabelle minerals i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.