wtorek, 20 sierpnia 2013

Seche Restore czyli żegnajcie gęste lakiery!


Nareszcie udało mi się upolować na allegro seche restore czyli rozcieńczacz do lakierów / top coatów. Pewnie większość z was już dobrze zna ten produkt jednak dla mnie to powiedzmy nowość. Nidy wcześniej nie miałam styczności z rozcieńczaczami, a przyznaje że wybór na rynku jest całkiem spory (nawet Essie za 'jedyne' 51 zł na allegro) 
Zaraz po wizycie listonosza wzięłam się do roboty. Na pierwszy ogień poszedł Top coat Good to go! kilka kropel i konsystencja topu jak nowa. To samo zrobiłam z lakierami które nie były już pierwszej świeżości. 
Jestem oczarowana tym produktem. Mam nadzieje, że lakiery nie powrócą do swojej gęstości zbyt szybko  ;) ale o tym na pewno dam wam znać.


;*
m_and_z

14 komentarzy:

  1. ja mam na wykończeniu Inglota, też nawet daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar go kupić, moje brokaty z opi sa w beznadziejnym stanie, bardzo szybko zgestniały :( mozesz podac cene ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 24 zł + przesyłka (na allegro)

      Usuń
    2. Dzięki :) na VB kosztuje ciut ponad 33 zl.... więc będę szperać na allegro :)

      Usuń
  3. Mi jak już zgęstnieje to po prostu wyrzucam i idę po nowy ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wyrzuciłabym swoich Essie :) poza tym nie zgęstniały całkowicie tylko zrobiły się bardziej gęste
      Lakieru za 5 zł nie szkoda by mi było wywalić, chociaż takich takich tanich ulubieńców też mam :)

      Usuń
  4. Nigdy nie używałam rozcieńczalników do lakierów, o Seche nawet nie wiedziałam że istnieje. Teraz już wiem jak uratować moje "glutki" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś słyszałam o rozcieńczalnikach.. ale słabo:) kiedyś po prostu dolewałam zmywacz:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się chyba skuszę na Inglotowy rozcieńczacz:))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo potrzebuje go teraz a jestem totalnie spłukana :((

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem bardzo zadowolona z Seche Restore! Świetnie się sprawdza z topami, a ostatnio rozcieńczałam nim też lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię tego gluta, wielbię za to sally insta dri :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam rozcieńczalnik z inglota i też daje radę :) ale seche przydałoby się - nie ma co :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje restore już się kończy, przydatna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.