wtorek, 13 sierpnia 2013

Essie - Super Bossa Nova


Super Bossa Nova pochodzi z kolekcji Braziliant (lato 2011) i jest to fuksjowy róż z niebieskim i fioletowym shimmerem. Od dłuższego czasu miałam ochotę na ten kolor ale zawsze coś stawało na przeszkodzie. Bywało też tak, że sam kolor przestawał mi się podobać i wydawał mi się zbędny w lakierowej kolekcji.


Lakier aplikowało się przyjemnie, nie zalewał skórek i nie smużył. Do pełnego krycia potrzeba 2 cienkich warstw. Wysycha szybko ale nie na wysoki połysk więc potrzebna jest warstwa top coatu. Na trwałość nie można narzekać ale nie ma też nad czym wzdychać. Trzymał się 3 dni przy wzmożonym moczeniu rąk i sprzątaniu.



Lubię ten kolor ale nie wiem czy zdecyduję się na pełnowymiarową buteleczkę ;)
A wy co sądzicie o SBN ?

Buziaki ;*
m_and_z

17 komentarzy:

  1. no tak jakoś bez fajerwerków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go lubię, ale miniaturka zdecydowanie mnie satysfakcjonuje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier i na żywo IMO wygląda zdecydowanie bardziej efektownie..Bosko np prezentuje się na stopach latem..Ma taki niebiesko-fioletowy połysk którego tu nie widać i jest generalnie bardziej nasycony kolor..Mój jest raczej fuksją a ten wygląda na rozjaśnioną malinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zwykle przechodząc obok takich odcieni, mówię sobie, że już podobny mam i mi niepotrzebny. Jak przychodzi co do czego, to chce się mieć wszystkie :) melion egzemplarzy :) Za różami nie przepadam, ale ten coś ma w sobie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że te lakiery są tak piorunsko trudno dostepne ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super bossa nova dostaniesz na allegro 5 zł (za 5 ml)

      Usuń
  6. szału nie ma, wiele podobnych już me oczy widziały ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bardzo mi się podoba, tylko za mało błyszczący jest. Na taką miniaturkę to chętnie bym się pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię go, ale faktycznie jest taki bez szału ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się podoba, ale nie na tyle, żeby mnie uwiódł :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, ale bez szału. a miałam go kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzy mi się z "ulubionym kolorem Barbie". ;-) Zupełnie nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobny ale z MissSporty ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny odcień, chociaż w tej gamie kolorystycznej już mam i więcej nie potrzebuję :P hehe^

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten lakier i dość często po niego sięgam, ale spokojnie mogłabym mieć wersję mini.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobny kolor ale z Eveline

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.