wtorek, 23 lipca 2013

my Secret 167 Kiwi


Odkąd pierwszy raz zobaczyłam lakier my secret w kolorze kiwi wiedziałam, że muszę go mieć!
Czarne drobinki zatopione w zielonej soczystej bazie wyglądają świetnie a nazwa lakieru jest strzałem w dziesiątkę.


Aplikacja przebiegła bardzo przyjemnie. Lakier równo rozkłada się na płytce paznokcia. Pierwsza warstwa lekko smuży ale druga wszystko wyrównuje. Całość w miarę szybko wysycha i pięknie błyszczy. Pod lakier nałożyłam bazę.. trochę się bałam że taki kolor może farbować płytkę paznokcia. 
Sześcienna buteleczka mieści w sobie 10 ml lakieru, pędzelek jest krótki i średnio gruby - bardzo wygodny w użyciu. Podczas wysychania lakier pachnie całkiem przyjemnie - może nie jest to zapach kiwi ale jest miły dla nosa  i z czymś mi się kojarzy (tylko nie pamiętam z czym :P)



Macie kiwi w swojej kolekcji? Co sądzicie o soczystych zieleniach na paznokciach ?

Buziaki ;*
m_and_z

12 komentarzy:

  1. Tez go mam, ale jeszcze nie używałam- musze w najbliższym czasie przetestowac;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wielu blogach już widziałam ten lakier, ale wciąż mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny jest ten lakier, a te czarne kropeczki dodają mu uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za zieleniami na paznokciach, ale ten odcień jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest bardzo optymistyczny lakier :]
    zamierzam go kupić

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam w kolekcji, jezcze nie mam, bo od jutra pewnie już będzie! ;) Piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten lakier ma coś takiego uroczego w sobie, prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zarąbiście wygląda :) nakręciłam się na taki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny est! muszę go nareszcie użyć :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że reszty kolekcji nie zrobili z drobinkami. Byłaby ciekawsza!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. chodzę już koło tego lakieru dłuższy czas i nie mogę się zdecydować :) z jednej strony mi się podoba, a z drugiej nie mogę się przekonać. u ciebie wygląda świetnie, ale mam wrażenie, że na twoim blogu podoba mi się większość tak "niezwyczajnych" kolorów :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.