niedziela, 7 lipca 2013

Golden Rose Holiday 63


Piaskowe lakiery totalnie zawładnęły moimi paznokciami ! Golden Rose Holiday 63 to słodki pudrowy róż z niebiesko - fioletowymi drobinkami które przepięknie błyszczą w słońcu i z pewnością dodają uroku. Kolor spodobał mi się do tego stopnia że nosiłam go dwa razy pod rząd - a to już o czymś świadczy.


Konsystencja lakieru średnio gęsta, emalia dobrze rozprowadza się po płytce paznokcia. Pędzelek standardowy, z łatwością manewruje przy skórkach. Do pełnego krycia potrzeba dwóch średnich warstw. 
Lakier wysycha szybko i wytrzymuje na paznokciach około 4 dni. Jeśli chodzi o zmywanie to dla mnie nie stanowi problemu, wbrew pozorom lakier zmywa się całkiem szybko - jedyny mankament to drobinki które  podczas zmywania migrują nam po palcach.


Jak wam się podoba cukrowa posypka?
Macie go w swojej kolekcji? A może planujecie go kupić ?

Życzę wam udanej niedzieli :)
m_and_z

17 komentarzy:

  1. cudowny, jedyny z piasków który mnie kusi już jakiś czas,... i pewnie pęknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! W buteleczce taki niepozorny, a na pazurkach pokazuje swoje prawdziwe oblicze.
    Jest bardzo podobny do OPI Pussy Galore.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, już widzę go w połączeniu z innymi lakierami. Na pewno wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak ja go mam, ale jak na razie pomalowałam paznokcie nim tylko raz. cały czas czaję się na ten ciemniejszy róż, ale jakoś nie jest mi dany jego zakup.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już miałam go kupować, ale zobaczyłam drobinki błyszczące, a tak chciałam go w wersji matowej, bo kolor jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go mam go mam go! ale dopiero od kilku dni choć jak tylko go zobaczyłam w necie to wiedziałam że musi być mój. jest piękny :) i właśnie te drobinki... *_* dla mnie on wygląda jak wata cukrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest :) miałam go kupić, ale ostatnio bardziej spodobał mi się nr 66 i chyba na niego się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor baby pink, uwielbiam ten odcień :) Jakoś nie jestem fanką piaskowców, ale ten wyjątkowo mi się spodobał! :) Zapraszam do mnie na mały haul!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go w swojej kolekcji :)
    trzeba przyznać, że śliczniak z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obawiam się, że u mnie by wypadła blado ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się w końcu skuszę na niego, bo tak się czaję i czaję od jakiegoś czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go w swojej kolekcji, ale jakoś szczególnie mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam go w zeszłym tygodniu:) Jest śliczny, takie prawdziwie cukierkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piaskowego Golden Rose nie mam ani jednego, ale ten na pewno kupie :) jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.