piątek, 5 lipca 2013

Mini zakupy


Wpadłam wczoraj do Rossmanna po ulubiony żel pod prysznic (fakt męski ale idealnie chłodzi w upalne dni) i dezodorant który mnie nigdy nie zawodzi (niestety ostatnio kupiłam nowy Nivea i zrobił mi takie kuku że dramat.. ale o tym innym razem). Oczywiście nie byłabym sobą gdybym znowu nie podeszła do wystawki Mixa...


Zdecydowałam się na krem nawilżający, łagodzący z 8% nawilżającej gliceryny i wyciągiem z róży.
Ostatnio twarz strasznie mi się przesuszyła i powychodziły tak zwane suche placki.. 
Mam nadzieję, że Mixa poradzi sobie z moją kapryśną skórą twarzy. Szukałam na blogach recenzji ale prawie nic nie znalazłam... więc biorę się za intensywne testy i niebawem dam wam znać jak nam się współpracuje.

Kusi mnie jeszcze krem CC, wiem że niektóre z was już go kupiły ;-)

Życzę wam miłego piątku !
Buziaki ;*
m_and_z

15 komentarzy:

  1. Ja z Mixy kupiłam właśnie ten krem CC, ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a wiesz ja tez uwielbiam Old Spiece i non stop dbam by Tż miał go u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a wspomniany dezodorant z nivea to ich nowość na stressss? bo jak tak to trochę kiepsko, bo właśnie chciałam go kupić :/
    koniecznie o tej porażce napisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie ten ;/ jutro o nim napiszę - ale szczerze odradzam...

      Usuń
  4. fajnie chłodzi żel z Original Source - miętowy - mój hit na upał od 2óch lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a antyperspiranty używam tylko z garniera - kulka + dezodorant (razem)

      Usuń
    2. własnie sama mięta średnio mi podchodzi... a garnier lubię różowy ale trochę mi się już przejadł :p

      Usuń
  5. Miałam wersję 6% kremu i był całkiem ok. i z chęcią kupię ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mixa dopiero się u nas pojawiła, więc niewiele recenzji uświadczysz. Poszukaj na zagranicznych kanałach czy blogach, tam jest dosyć popularna i lubiana :) Sama jestem ciekawa ich produktów, ale ostatnio poczyniłam już pielęgnacyjne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę mój ulubiony dezodorant z Adidasa, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam ten dezodorant z adidasa i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa, jak Ci się sprawdzi krem nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie krem, a nad CC sama się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam różowego adidasa:) nigdy się na nim nie zawiodłam:) polecam również wersje w kulce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.