wtorek, 9 lipca 2013

A miałam już nie wchodzić do drogerii..


Taki był plan ale wyszło jak zwykle... w sumie to chciałam kupić tylko biały lakier -ale do rzeczy.
W Naturze wzięłam biały lakier Sensique który będę nakładać pod neony. Aż trudno w to uwierzyć ale w mojej całkiem sporej kolekcji brakuje podstawowych kolorów: Białego i Czarnego. Oczywiście w ręce wpadł mi drugi lakier - my secret w kolorze kiwi. Oprócz lakierów wzięłam cukrowy peeling do ciała z Farmony o cudownym zapachu wiśni i porzeczki. Normalnie mogłabym go zjeść łyżką!
W Rossmannie wzięłam kolejną butelkę żelu pod prysznic Old Spice (jest na promocji :P) i lżejszą wersję kremu nawilżającego Mixa. Niestety Mixa z 8% gliceryny jest trochę za ciężka na upały więc stosuje ją na noc. Mam nadzieję, że wersja 6% sprawdzi się dobrze. O kremie dam znać za jakiś czas - myślę, że porównam go z wersją 8%.

I jeszcze zbliżenie na lakiery


Życzę wam miłego dnia ;)
Buziaki ;*
m_and_z

13 komentarzy:

  1. tez mam ten lakier - kiwi :) fajny pomysł z białym pod neony :) wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie ten lakier My Secret w kolorze kiwi, wygląda zupełnie jak wnętrze tego owocu :) Ciekawe jak będzie pachnieć..
    Sama muszę kupić biały, podstawowy lakier. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie chłodzi żel miętowy z Original Source - mój no1 na upalne dni lub po treningu :))
    Lakiery z My Secret bardzo lubię - moim ostatnim nabytkiem z tej firmy był neonowy żółty kupiony na wesele i trzymał jak ta lala i kolor ostro dawał po oczach! Ciekawe jak to kiwi będzie wyglądało na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie kończy się tak samo- wchodzę po waciki a wychodzę z innymi mniej lub bardziej potrzebnymi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  5. ^^ skąd ja to znam :P wyszłam po jedną rzecz, wróciłam z kilkoma!
    ten biały Sensique jest świetny, sprawdza się super pod neonami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet wąchałam kiedyś ten peeling:D Piękny zapach:D

    OdpowiedzUsuń
  7. He he jakbym o sobie czytała ;) ciekawa jestem tego kremu z Mixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd ja to znam, mam omijać drogerie szerokim łukiem, ale zawsze tak wykombinuję żeby do niej wejść :) Ciekawa jestem tego kremu MIXY, wahałam się między nim a kremem na zaczerwienia CC+ i ostatecznie wybrałam ten drugi, ale ten wybrany przez Ciebie też mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  9. haha ja zawsze idę tylko po żarcie dla kota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no właśnie, a na żarciu nigdy się nie kończy ;D

      Usuń
  10. ten lakier z My Secret ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.