piątek, 26 lipca 2013

Essie - Braziliant


W upalny dzień nic nie wygląda tak ładnie na paznokciach jak pomarańcz! Jeszcze lepiej jak pomarańczka ma w sobie delikatne drobinki.


Braziliant to elektryzująca pomarańcza z delikatnym różowo złotym shimmerem. Dobrze się nakłada, kryje przy dwóch cienkich warstwach. Wysycha szybko ale nie na wysoki połysk... dobrze jest użyć lakieru nawierzchniowego który jeszcze bardziej ożywia kolor a paznokcie są takie glossy glossy ;) 
Miniaturka lakieru Essie ma wygodny, cienki pędzelek. Jeśli kolor wam się spodobał możecie go dorwać na allegro za 5 zł - cena bardzo kusząca. ;-)



co sądzicie o tym kolorze ? a może macie swoje ulubione pomarańczki ?

Całusy! 
m_and_z

18 komentarzy:

  1. kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale nie było mu jeszcze dane zdobić moich paznokci. Skusiły mnie na niego właśnie te różowe drobinki. Zdecydowanie dodają mu oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny... przez te drobinki taki inny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, ale ja z drobinkami średnio się lubię, więc raczej go nie kupię. Ale przyznaję - wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i nie wiem, czemu ja go jeszcze u siebie nie mam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. *.* 5 zł?! kurczę, fajny jest, taki marchewkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też go mam i jest to jeden z moich ulubieńców <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Daje fajny, satynowy efekt. Kolor śliczny. Ja mam ulubioną pomarańczkę z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A są inne kolory za 5zł? :>

    Pragnę donieść, że YC wycofuje Red Velvet z oferty, więc trzeba zrobić gruby zapas jeszcze w tym roku :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są jeszcze dwa inne (ale to miniaturki 5 ml)
      Właśnie widziałam na ich FB... jestem w szoku bo to mój ulubiony zapach :(..

      Usuń
    2. Kompletnie nie rozumiem tej decyzji, bo mnóstwo osób go uwielbia.. może zrobili jakiś podobny i kombinują co zrobić z istniejącym :D

      Usuń
    3. no mam nadzieję że coś bardzo, bardzo podobnego bo inaczej im tego nie wybacze.. jak oni mogę ;/

      Usuń
  10. Jakoś nie przepadam za pomarańczami na paznokciach.Zdecydowanie wolę czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak,zdecydowanie jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wygląda i śliczne komponuję się z krótkimi paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bardzo lubię neonowy pomarańczowy z serii tanich lakierów, dostępnych kiedyś (tzn pewnie jeszcze są dostepne) w sklepie "cenowy raj" na mojej ukochanej Wildzie - Safarii (te takie z zebrowym wzorem na zakrętce - rączce pędzelka) - bardzo dobrze trzymał się na moich paznokciach i był MEGA NEONOWY :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.