czwartek, 22 marca 2012

Pielęgnacja skórek czyli dwa produkty Eveline

Postanowiłam porządnie zadbać o moje skórki które przez zimę się okropnie wysuszyły.
Podczas ostatniej wizyty wpadły mi w oko dwa produkty z Eveline jednak odłożyłam je na półkę i stwierdziłam , że kupię innym razem.
Korzystając z ładnej pogody i wolnego czasu powędrowałam do Rossmanna i tym razem bez chwili zastanowienia je kupiłam.

Multiodżywcza oliwka do skórek z olejkami z awokado i witaminami
Oliwkę już nałożyłam na skórki i jestem zauroczona! pachnie pięknie - coś pomiędzy brzoskwinią i multiwitaminą. Świetnie nawilża i szybko się wchłania.

Drugim produktem jest Preparat do usuwania skórek 
Nareszcie kupiłam coś do usuwania skórek - może to mnie powstrzyma przed ich wycinaniem ( ;/ ).
Opinie ma dobre - mam nadzieję , że sprawdzi się i u mnie .

Każdy produkt kosztował 10,99

Dam znać jak oba produkty sprawdzają się po dłuższym okresie używania :)
A wy jak walczycie z suchymi i brzydkimi skórkami ? Chętnie poczytam o waszych sposobach.

Pozdrawiam was gorąco - m_and_z

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.