poniedziałek, 8 kwietnia 2013

China Glaze - Budding Romance


Budding Romance to dość dziwny kolor - połączenie zgniłej zieleni z musztardą delikatesową . Myślę , że wielu z was nie przypadnie do gustu bo więcej w nim brzydoty niż piękna.
Lakier pochodzi z kolekcji Avant Garden i przyznaje , że zainteresował mnie od samego początku.


Konsystencja lakieru średnio rzadka , dobrze rozprowadza się po płytce paznokcia , nie zalewa skórek . Pierwsza warstwa zostawia smugi które bez problemu przykryjemy drugą warstwą. Lakier w miarę szybko wysycha na umiarkowany połysk , nie bąbluje .


Jesteście za czy przeciw?
jestem bardzo ciekawa waszych odczuć ;-)

Buziaki ;*
m_and_z

21 komentarzy:

  1. momentami stwierdzam że coś w nim jest ale przez większość czasu jednak jestem na nie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tym lakierze od pierwszego wejrzenia. Piękny brzydal :) bardzo lubię takie kolory- ten podoba mi się chyba najbardziej z całej kolekcji. Taka piękna, zgniła zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale brzydal :P chociaż ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. im jest coś brzydsze tym bardziej mi sie podoba :D tak jest ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sraczkowaty ale ładny!
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie, interesujący kolor.
    Miałabym problem z jego określeniem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor! uwielbiam zielenie:)
    obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moja bajka, ale ja po prostu nie lubię zieleni ani żółci na paznokciach (dodam, że wyłącznie na swoich, bo u kogoś zdarza mi się zachwycić takim odcieniem) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam w tym kolorze komin, pasowałby mi zatem do ubrania :))

    OdpowiedzUsuń
  10. masz racje brzydal z niego aż mnie odrzuca ;x

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki brzydki, że aż ładny :D
    Na tą porę roku niekoniecznie, ale na jesień może bym sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj nie moja bajka zupełnie. W życiu bym po niego nie sięgnęła ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem fanką takich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm.. kolor dość ciekawy :) Ale nie sądzę, żebym sama się na taki zdecydowała - to nie moja bajka. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba przyznać, że kolor nietuzinkowy, oryginalny i wzbudzający skrajne emocje. Raczej nie moje klimaty, ale na Twoich pazurkach prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby Ok ale coś z nim jest nie tak ;) Może to kwestia przyzwyczajenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor ciekawy, ale dla mnie bardziej na okres jesienny niż wiosenno-letni... brzydoty odmówić mu nie można, ale chętnie bym go wypróbowała :D przyomina trochę bagienko Shreka!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem za! Lubię ciekawe i intrygujące kolory, a ten taki jest:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.