wtorek, 5 czerwca 2012

Nowa szminka ;)

Wczoraj wybrałam się do Natury po nową szminkę. Chciałam trochę zaszaleć z kolorem na lato i kupić coś bardziej odważnego . Długo chodziłam od regału Catrice do regału z produktami Kobo
Nie mogłam się zdecydować bo podobało mi się kilka kolorów... wybrałam po jednej z każdej firmy ale szminka Catrice okazała się uszkodzona i jak na złość nie było kolejnej sztuki ..
Kobo została sama - i przyznam , że jak na pierwszy raz bardzo miło mnie zaskoczyła ;)


Wybrałam kolor 109 - Tangerine Rose 


Szminka ma kremową konsystencje , nie przesusza ust
Łatwo się ją aplikuje i jest w miarę trwała - równomiernie znika z ust.


Mam upatrzone jeszcze kilka kolorów  więc na pewno na jednej się nie skończy ;)
A wy lubicie szminki Kobo?
A może jeszcze nie miałyście z nimi do czynienia 



Ściskam !
m_and_z

3 komentarze:

  1. Nie mam ani jednej... ale wygląda super, więc kto wie czy kiedyś się nie skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie używam tego typu kosmetyków, ale kolorek jest piękny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jedną z serii Celbrity Lips, jestem nią absolutnie zachwycona, raz kolor idealny dla mnie, dwa jest naprawdę trwała jak na cenę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.