wtorek, 5 czerwca 2012

essence colour & go - 32 choose me!


Dziś bardzo błyszcząco i w odcieniach niebiesko - zielonych

Uwielbiam takie kolory których nie da się opisać jednym słowem.
W zależności od kąta padania światła - czy mamy słońce czy światło sztuczne lakier przybiera różne odcienie zieleni i niebieskiego .
I jeszcze te przepięknie iskrzące drobinki

w sztucznym świetle lakier jest bardziej zielony 

Dwie warstwy kryją dobrze i nie ma prześwitów , bezproblemowo się nakłada  i w miarę szybko wysycha.


Kupiłam go ok 1,5 roku temu i konsystencja jest taka jak na początku.
Lakier nadal znajduje się w kolekcji essence ... zresztą szkoda by było wycofać taki ładny kolor ;)

4 komentarze:

  1. Świetnie prezentuje się na paznokciach :) Nie mam jeszcze lakieru z Essence, ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek, niebieski mój ulubiony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeważnie nakładam go na 1-2 paznokcie, najczęściej przy dominującym na innych kolorze szarym =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.