wtorek, 26 czerwca 2012

Moja pielęgnacja twarzy : Rano


Dziś mały przerywnik na blogu... żeby nie było ciągle o lakierach i zakupach napiszę o mojej porannej pielęgnacji twarzy.

Nie używam dużej ilości produktów i na razie moja skóra to lubi


Avene Cleanance Żel oczyszczający do skóry tłustej lub trądzikowej.
Moja druga butla. Bardzo dobrze oczyszcza , nie przesusza i przyjemnie pachnie. Jest mega wydajny. Od soboty w duecie z gąbką konjac która już została moim ulubieńcem 



  Jeśli chodzi o filtry do twarzy to mam dwa i używam ich na zmianę - w sumie w zależności od pogody . Jeśli jest duże słońce lub długo na nim przebywam wybieram Eva sun 50+ . Na co dzień raczej sięgam po Bioderma Photoderm AKN spf 30







   




Filtr mieszam z żelem hialuronowym 1% - lepiej się rozprowadza na twarzy i świetnie nawilża skórę .




Oto cała moja poranna pielęgnacja . Jak już wcześniej wspominałam - nie jest tego dużo ale mnie to w zupełności wystarcza.

Z chęcią się dowiem jak wygląda wasza  poranna pielęgnacja buzi :)

Buziaki 
m_and_z

5 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie wypróbować gąbeczkę Konjac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rano przemywam twarz tonikiem Garniera i nie czekając, jak się wchłonie nakładam krem Bielendy :) Filtr bardzo rzadko stosuję, bo nie mam takiej potrzeby, ponieważ do pracy schodzę tylko kilka schodków w dół :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. gąbeczki Konjac u mnie niestety nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem bardzo ciekawa tej gąbeczki, chociaż słyszałam, że szybko pleśnieje... żel z avene mam i bardzo lubię :) rano używam jeszcze biodermy zielonej i kremu z la roche posay effaclar k.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.