sobota, 1 września 2012

Ulubieńcy sierpnia 2012


Sierpień niestety się skończył więc przyszedł czas na ulubieńców

Na początek może pielęgnacja :

 

1. Olej z nasion herbaty - stosuję go od drugiej połowy sierpnia ,  ale z czystym sumieniem mogę przyznać że jest świetny ! Wspaniale nawilża moją twarz
2. Hydrolat z zielonej herbaty - kiedyś uważałam , że tonizowanie twarzy jest bez sensu .. aż do dnia kiedy po raz pierwszy użyłam tego hydrolatu. Rewelacja :) buzia jest odświeżona i oczyszczona - trzymam w lodówce bo świetnie budzi z rana
3. Isana rumiankowa - przyjemny zapach i bardzo dobre nawilżenie za niewielkie pieniądze. Uwielbiam kremy tej marki
4. Adidas Action 3 control - ładny zapach i całkiem nieźle chroni przez cały dzień
5. Lirene peeling stop cellulit - pisałam o nim tutaj. Uwielbiam jego zapach i idealnie gładką skórę po jego użyciu

Były dni , że w ogóle się nie malowałam ale gdy już sięgałam po jakąś kolorówkę ograniczało się to właśnie do tych produktów.


6. Kobo fashion colour 104 English Rose - bardzo fajna dzienna szminka ;)
7. Catrice Powder Blush - 01 Colour Bomb . Używałam go więcej jako rozświetlacza niż jako różu. Idealny na wyjazdy i głównie tak mi towarzyszył. 
8. Blush brush essence - idealnie komponował się z różem z Catrice. Bardzo miękki i uroczy sam w sobie 
9. L'Oreal Volume Million Lashes - kupiłam z polecenia mojej przyjaciółki i jestem zauroczona . Pięknie rozdziela rzęsy podkręca je i pogrubia . Wkrótce postaram się napisać coś więcej o tym tuszu
10. Essie Mademoiselle - ten lakier jest fenomenalny . Kiedy nie miałam czasu na staranne malowanie paznokci albo chciałam odpocząć od koloru - dwie minuty i paznokcie wyglądają czysto i schludnie 
11. Guess - Guess to była miłość od pierwszego powąchania . Słodki ale nie oklepany i nudny . Długo utrzymuje się na skórze. Polubiłam się z nim tak bardzo ,że na pewno kupię następny flakon 

a na koniec... jeden niekosmetyczny ulubieniec sierpnia 
Kindle 4 z którym się praktycznie nie rozstaje ;-)


Jestem ciekawa czy któryś z produktów był waszym ulubieńcem w tym miesiacu

buziaki ;*
m_and_z

5 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnych produktów z Twoich ulubieńców. :)
    Zaciekawił mnie ten róż z Catrice. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Essiaka co prawda nie mam, ale bardzo mi się podoba. Latem się nie maluję (no chyba, że mam "wielkie wyjście") ale róż Catrice używam i jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam szminkę Kobo ,dokładnie w tym samym odcieniu ,kocham ją ;)

    lubię dezodoranty Adidasa ,jednak różowego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. od zawsze moim ulubieńcem jest pędzel z essence:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.