sobota, 28 grudnia 2013

Co znalazłam pod choinką


Uff w końcu po świętach! Chociaż uwielbiam ten czas to nic nie męczy mnie tak jak siedzenie przy stole ;)
Dziś przychodzę do was z poświątecznym postem do którego zbierałam się aż 3 dni - w końcu się udało chociaż nawet program do obróbki zdjęć nie chciał ze mną współpracować..

Post będzie z gatunku chwalę się, ale jest czym bo prezenty dostałam cudowne! 


W końcu mam swoją wymarzoną torebkę! Wprawdzie prezent nie był dla mnie zaskoczeniem bo zamówiłam ją sama ale to 'Mikołaje' wyłożyli kasę ;) Torba jest duża, sztywna i piękna - dla mnie idealna. 


Holograficzne lakiery Colour Alike chodziły za mną od dawna. Pięknie się mienią i cudownie wyglądają na paznokciach. Poza tym przecież dla lakieromaniaczki nie ma lepszego prezentu niż  nowe cukiereczki do kolekcji ;-)


Nowy kalendarz to prezent od siebie dla siebie. To mój drugi Moleskine i na pewno nie ostatni. W tym roku zdecydowałam się na większy format - więcej miejsca do zapisywania jednak się przydaje.

Mam nadzieję, że wy też znalazłyście pod choinką same cudowne prezenty :-)

pozdrawiam was serdecznie
m_and_z

38 komentarzy:

  1. Torba i lakiery PIĘKNE!! Cudne prezenty :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prezenty :D Lakiery wszystkie mam, są cudowne :DDDDDDDD Ja tez oczywiście dostałam lakiery pod choinkę i również torebkę, czarna , dość spora i z frędzlami (moje torebkowe marzenie) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna torba! zdradzisz, ile kosztowala? ja juz nie moge patrzec na slodkosci:PPP

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości ;) śliczna ta torebka!!! U mnie dziś też prezentowo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze! : ) Torebka prześliczna , i lakiery * _ * Obserwuję : * Zapraszam do siebie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Jak też również zapraszam na poniedziałkowego liva wszystkie szczegóły już jutro! Mam nadzieję , że przyjdziesz będzie mi bardzo miło : * Pozdrawiam Cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba cudna :) Mi też marzy się Dziki Józef, ale większy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery CUDNE! O "ja pierniczę"! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też się marzył większy ale teraz stwierdzam że ta jest duża :P zresztą ja jestem niska więc też za dużej torby nie mogę mieć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. lakiery cudne, choć takie wykończenie podoba mi sie tylko u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również dostałam moleskine :)) również różowy :)) Ale ten mniejszy format

    OdpowiedzUsuń
  11. odkąd zobaczyłam te torby dziki józef, ciągle mnie prześladują. uwielbiam tą surową prostotę formy... tylko że straciłam pracę i nie wiem kiedy będę mogła pozwolić sobie na prawdziwą skórzaną torebkę za trzy stówki :/ ech, życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że jak najszybciej dostaniesz prace i spełnisz swoje marzenie :)

      Usuń
  12. Ale te Colour Alike wyglądają pięknie razem! Zazdroszczę Moleskine :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezenty :) Też ostatnio poluję na nową torbę i zamówiłam sobie w wigilię lakiery Colour Alike :D

    OdpowiedzUsuń
  14. przez ciebie chyba zachoruje na Józefa i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez czekam na mojego Jozefa...ale bede miala dopiero w nowym roku. Twoja torba.piekna

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że dostałyśmy kilka podobnych rzeczy! Też wybrałam sobie torebkę, też sztywną i dość dużą :D No i kalendarz, który dostałam od Siostry... :)
    Twoja torebka jest cudna i może za rok też skuszę się na kalendarz Moleskine!
    Zazdroszczę lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie pod choinką pusto :) Torba piękna :) Moleskine muszę kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne prezenty i te lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Torba jest fantastyczna - już od jakiegoś czasu obserwuję sobie Dzikiego Józefa i nie wykluczam, że kiedyś się skuszę, bo te proste formy bardzo do mnie przemawiają :) Bardzo fajne prezenty (wszystkie) :) Ja wprawdzie pierwszy raz zdradziłam Moleskine, ale to taki testowy skok w bok - jak się nie sprawdzi, to w przyszłym roku będzie wielki comeback :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne prezenty :) ja w tym roku znalazłam pod choinką nowy smartfon, kuferek na kosmetyki oraz piękną, zdobioną ręcznie filiżankę :) szkoda, że święta may tylko raz w roku.. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie prezenty to bym chciała dostawać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow prezenty pierwsza klasa ;D Torebka rzeczywiście jest bardzo praktyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torba jest świetna, ale mnie zachwyciły lakiery i kalendarz :D Ta kolekcja lakierów jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne prezenty, super ta torba, a lakiery chciałabym wszystkie :-) używam planerów, ale nie dostałam musze sobie sama kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Same cudowności, żadną rzeczą bym nie pogardziła :D No i bardzo podoba mi się nowe tło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.