środa, 15 sierpnia 2012

Moja mała kolekcja pędzli ecotools


Wczoraj wszystkie bambuski miały dzień kąpieli więc stwierdziłam , że mogę wam pokazać mój mały zbiór .

Na początku może kilka słów o samych pędzlach. Wszystkie pędzelki wykonane  są z wysokiej jakości włosia syntetycznego - które jest niesamowicie delikatne i przyjemne w dotyku. Bambusowa rączka jest bardzo lekka a aluminiowa skuwka otrzymana jest z recyklingu. 
Do tego wszystkiego jeden 1% zysków ze sprzedaży przekazywany jest na ratowanie naszej planety

Dobrze słowo wstępu było więc teraz będą zdjęcia i kilka słów o moich pędzlach


Te cztery maluchy zagościły u mnie jako pierwsze . Rok temu pędzle ecotools można było dorwać głównie na allegro albo jakiś sklepach internetowych. Za zestaw zapłaciłam ok 60 zł
1. Baby kabuki - uwielbiam go do nakładania podkładu mineralnego , jest mały więc można go zabierać w podróż 
2. Pędzelek do cieni - dobrze rozciera granice pomiędzy kolorami 
3. Pędzelek do korektora - pokochałam od pierwszego użycia. Dzięki niemu korektory świetnie stapiają się ze skórą
4. Pędzel do pudru - długo używałam do nakładania podkładu mineralnego , teraz sobie trochę odpoczywa . Nadaję się również do aplikacji bronzera 


5. Bronzer brush - po tym jak zrobiło się o nim głośno na YT zapragnęłam go bardzo. Ostatnio odkryłam go na nowo i używam namiętnie. Świetnie współgra z moim bronzerem :)
6. Blush brush - ścięty po bokach dobry zarówno do nakładania różu jak i rozświetlacza
7. Powder Brush - pędzel do pudru w normalnym rozmiarze . Dobrze sprawdza się do nakładania pudru fiksującego 

 i moje najświeższe nabytki:


8. Foundation brush - obecnie nie posiadam żadnego płynnego podkładu , pędzel kupiłam z myślą o nakładaniu maseczek. Cudowna sprawa - pełna precyzja i koniec z wyciapanymi glinką paluchami ;)
9. Podstawowy pędzelek do nakładania cieni - bardzo wygodny w użyciu , tak naprawdę można nim cieniować , blendować i nakładać cienie. Takie wielozadaniowiec dla takich osób jak ja , które bardzo rzadko używają cieni
10. Buffing brush - ma nam zagwarantować aksamitne wykończenie makijażu . Bardzo dobry do nakładania podkładu mineralnego .

***
Niektóre pędzle mają już rok i nadal wyglądają tak jak pierwszego dnia - nie zauważyłam odkształceń , nie gubią włosia , żaden się nie rozkleił i nadal są bardzo miłe w dotyku.

Dostępność: Rossmann , Tesco , SuperPharm , sklepy internetowe , allegro
Cena: zależy od pędzli i czy są to pojedyncze sztuki czy zestawy ( 16 -  60/70zł)

Mam nadzieję , że o niczym nie zapomniałam ;)
Pozdrawiam was gorąco 
m_and_z

14 komentarzy:

  1. Ja posiadam tylko ten do różu :) A te minki na pędzlach są świetne :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają bardzo przyzwoicie iw ogóle...tak ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym mieć taką `ekipę` ecotools, ale na razie mam dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od pol roku czaje sie na ten do bronzera, w zadnym rossmannie go nigdy nie widzialam...zamowilabym z netu ale ja jestem z tych, ktore musza najpierw poogladac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem , że w tesco są ale z aluminiową rączką - taki wykręcany :)

      Usuń
  5. Mam z nich pędzel do różu, do pudru i 3 (takie same :D) do cieni i koniecznie muszę znaleźć więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę sobie zestaw pędzelków do cieni kupić i może w końcu zacznę używać cieni ;p

      Usuń
  6. ten grubasek do bronzera jest prześwietny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle się naczytałam o EcoTools, że po prostu muszę je mieć! ;)
    Mam zamiar kupić ten ścięty do różu i do podkładu... tylko że używam minerałów i nie wiem, który wybrać: 7 czy 10? Co byś mi bardziej poleciła?
    Z góry dzięki za odp. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam 10 bo jest bardziej zbity i lepiej rozprowadza podkład mineralny na twarzy :)
      7 polecam do pudru wykończeniowego :)

      Usuń
    2. ok, dzięki :>

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.