wtorek, 13 listopada 2012

O.P.I - On Her Majesty's Secret Service


On Her Majesty's Secret Service to ostatni lakier z bondowej kolekcji który posiadam . Zostawiłam go na koniec i chyba dobrze zrobiłam bo z całej trójki ten jest tak piękny że aż ciężko to uchwycić aparatem


w szarej lekko przeźroczystej bazie zatopione są zielone , niebieskie , złote , fioletowe i różowe bardzo drobne flejksy


Aplikacja jest przyjemna ,  do pełnego krycia potrzebne są dwie grubsze lub trzy cienkie warstwy . 
Lakier schnie bardzo szybko i ładnie się błyszczy więc nakładanie top coatu możemy sobie darować ;)


na koniec mogę dodać ,że na żywo jest jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach .

Buziaki ;*
m_and_z

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek i fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny! musze dorwać gdzieś ten caly zestaw...muszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie kolory. z GR mam bardzo podobny, ale tylko ze srebrnymi flejksami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny:) Chyba trochę podobny do The world is not enough?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciała go zobaczyć na czarnej bazie, w roli topa;p myślę, że też by się cudnie prezentował:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten lakier i mam go nawet dzisiaj na pazurach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja chyba się na niego skuszę... a miałam już nic nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak on się pięknie mieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. JEDYNE CO MOGE POWIEDZIEC TO ...ZAZDROSZCZE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.