piątek, 2 listopada 2012

Mój tydzień w zdjęciach cz.9




















10 komentarzy:

  1. nie wiedziała, że istnieją niebieskie m&m's ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jadłam niebieskie mm's na Feurteventurze

    też byłam na Skyfall

    ze szkoły,w środę

    OdpowiedzUsuń
  3. ... uwielbiam sałatkę owocową... robię dokładnie taką samą i dodaję odrobinę miodu... pyyyyyychota!
    Frugo, YC, Aloe Vera, kociaki... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Skyfall.... idę w środę i jestem ciekawa czy będzie to hit czy kit;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Fajne zdjęcia. Zazdroszcze lakierów China Glaze i OPI.
    Gdzie kupiłaś babeczki w kartoniku z zielonym kremem?????
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babeczki kupiłam w Lidlu .. ale nie wiem czy jeszcze je dostaniesz bo to edycja na Halloween

      Usuń
  6. Dzięki za tak szybką odpowiedź. Mam nadzieję, że jutro jeszcze będą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek słodziak, oo mój ulubiony napój aloe vera!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.