wtorek, 27 listopada 2012

Essie - No Place Like Chrome


Kiedy zobaczyłam limitke Essie mirror metallics zarzekałam się , że nie kupię ani jednego lakieru.. jednak długo nie wytrzymałam w tym postanowieniu i nabyłam srebrny - No Place Like Chrome


I tu zaczynają się schody . Lakier jest piękny , momentami nawet lustrzany ale żeby efekt na paznokciach był na prawdę dobry nie radzę używać bazy ani top coatu (który niszczy lustrzaną tafle)
Zauważyłam jeszcze , że widać każdą ryskę na paznokciach.. więc wcześniej można im zafundować jakieś delikatne polerowanie


Jeśli chodzi o krycie to jedna warstwa w zupełności wystarczy. Lakier trochę kosmiczny i trzeba się lubić w takich kolorach. Ja momentami czułam się dziwnie a czasami nie mogłam oderwać oczu tak mi się podobał.

A wy co o nim sądzicie ?

Buziaki;*
m_and_z

18 komentarzy:

  1. perfekcyjne lusterko :) fajny, ale chyba nie w moim stylu trochę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy, może nawet kupię, bo szukałam ostatnio takiego "naklejkowego" efektu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, ale nie skusila bym sie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski! Bardzo mi się podobał i nawet miałam go kupić ale bałam się o trwałość i nie kupiłam. I żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny kolor :) W ogóle drobinek nie ma i daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie wykończenie :] piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  7. ...kurcze też z nim tak mam... kusi strasznie, właśnie ten srebrny... już raz w sklepie miałam go w koszyku, ale odłożyłam bo nie byłam przekonana... ;)
    To co, polecasz czy nie? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny :) Nie wiem czy dobrze bym się w nim czuła, raczej nie, ale u kogoś (u Ciebie konkretnie ;]) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaa.... ale on jest piękny, naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda kusząco, ale ja staram się problematycznych lakierów unikać :P idę na łatwiznę krótko mówiąc. no i wolę lakiery srebrne z drobinkami, niż takie lustrzanki. ale pod np. złotym pękaczem może wyglądać świetnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten lakier!! Chyba sama się skuszę na taki odcień:) Świetnie się prezentuje!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za lakierami metalcznymi, u mnie widać każdą nierówność na paznokciu :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.