niedziela, 19 sierpnia 2012

nowe love

Przed wyjazdem z Krakowa zahaczyłam o tk maxx w M1. 
Jak wiadomo w tk maxx można znaleźć prawdziwe perełki ale czasami jest problem z rozmiarem . Jeśli chodzi o buty zazwyczaj nie mam dużego wyboru bo w rozmiarze 36 jest ich mało a po drugie  nawet nie ma w czym wybierać bo wszystko nie w moim typie :-p
Nie miałam żadnych zakupowych planów ale mój Karol wypatrzył białe conversy w rozmiarze [uwaga!] 35 ( moje stare conversy też mam w tym rozmiarze ) 


Na początku nie byłam przekonana ale gdy założyłam je na stopy od razu się w nich zakochałam


kosztowały 139 zł i muszę przyznać , że zrobiłam niezły interes bo buszując po necie znalazłam ten model za 269 zł


Lubicie wygodę na co dzień i zakładacie cichobiegi czy może stawiacie na coś bardziej eleganckiego.
Macie conversy w swojej kolekcji ?
Chętnie poczytam w komentarzach ;-)

buziaki ;*
m_and_z

8 komentarzy:

  1. Jakie masz malutkie stopki! Moje 39,to przy Tobie pletwy! :-D Ja conversow nie mam,nigdy nie mialam.Mam dosc podobny model Nike'ow,ale jakos rzadko w nich chodze,bo zawsze mi sie wydaje,ze do niczego nie pasuja... :-) No a bialych butow,przy moim szczesciu,to juz bym zupelnie miec nie mogla,bo by wiecznie brudne byly :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, jakie stópki malutkie! ;0 ;D Ja jestem szczęśliwą posiadaczką Conversów od 3 miesięcy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam 37 rozmiar,conversów mam aż trzy pary

    jeśli mam być szczera,to taki sobie ,ale cena atrakcyjna

    lubię tkmaxx ,ostatnio kupiłam tam japonki z roxy za 29 zł i płaszcz firmy Billabong za 100 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie myślałam, że posiadaczki stóp o rozmiarze 36 są szczęściarami, bo jest dużo butów na ich stopy - ja mam 40 i właśnie wszystkie buty, które mi się podobają, są w za małym rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zakup! Też bym je przygarnęła, bo Conversów nie mam. Za to wszelkiego rodzaju inne trampki czy tenisówki wielbię i mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam conversy. Te są super! Strasznie mi się podobają ^_^ Teraz jest duży szał na białe conversy ,bo nigdzie ich dostać nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne buty :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.