niedziela, 5 sierpnia 2012

Moja serialomania

No dobra... teraz moja kolej aby pokazać wam jakie seriale oglądam bo być może jeszcze nie wiecie , że seriale uwielbiam. Pomysł na posta podpatrzyłam u Ewy którą serdecznie pozdrawiam :P

Przejdę może do sedna sprawy kolejność raczej nie ma znaczenia chociaż niektóre lubię bardziej a niektóre mniej. Więcej info na moim koncie filmweb



Pierwszy odcinek oglądnęłam w tv przez przypadek - późno w nocy nic nie było i jakoś mnie tak wciągnęło . Od września rusza 5 i niestety ostatni sezon (będę okropnie tęsknić) . Polecam osobom które lubią duże napięcie i trochę S-fi a także nie brzydzą się zniekształconych ciał ;)

2. Bones


Długo się zbierałam żeby w końcu zacząć oglądać ten serial - chyba to przez to , że byłam do niego lekko uprzedzona (sama nie wiem dlaczego) . Wciągnął  mnie w ekspresowym tempie ! Oglądałam odcinek za odcinkiem siedząc całymi dniami przed laptopem  :) Uwielbiam sposób bycia dr Brennan 



Miniserial wypuszczony przez bbc . Przygody Sherlocka w XXI wieku . Świetna gra aktorów , bardzo wciągające i trzymające w napięciu. Szkoda tylko , że na każdy sezon przypadają 3 odcinki - każdy po 1,5 godziny. Nie mogę się doczekać trzeciego sezonu który będzie emitowany dopiero w 2013 roku. 



Czterech mózgowców i jedna blondynka . Bardzo przyjemny sitcom , z dużym poczuciem humoru oraz dawką fizyki . Momentami płaczę ze śmiechu  ;)



We wrześniu startuje 13 sezon a serial nadal jest ciekawy. Według mnie nie było ani jednego nudnego odcinka . Z wszystkich trzech CSI to właśnie Las Vegas jest najlepszy i ma najciekawsze sprawy do rozwikłania. 



Miałam jedno podejście do tego serialu ale nie wydawał mi się godny uwagi. Nie dorównywał do mojego ukochanego Ostrego Dyżuru. Na początku wakacji stwierdziłam , że dam mu kolejną szanse i ... wkręciłam się jak korkociąg ! 



Serial który zaczęłam oglądać z ciekawości i dla Zooey którą bardzo lubię . 
Od września rusza drugi sezon - mam nadzieję , że będzie równie dobry jak pierwszy



Serial mnie zaskakuje z każdym odcinkiem a do tego śliczne dziewczyny i świetne ciuchy .
Intryga goni intrygę a nad wszystkim czuwa tajemnicza/tajemniczy A.
Obecnie leci 3 sezon w którym mam małe zaległości ale lada moment je nadrobię ;)



Akcja serialu toczy się W Toronto pod koniec XIX wieku . Detektyw Murdoch współpracuje z tamtejszą policją i pomaga w rozwiązywaniu morderstw .  

10. Misfits


Chyba najbardziej pokręcony serial jaki widziałam. Troch patologi , seksu , używek i super moce które spadają na bohaterów jak grom z jasnego nieba... Przy tym duża dawka humoru (czasami nawet chamskiego :P)



Serial poleciła mi Ewa . Oglądnęłam pierwszy sezon i mnie wciągnęło.
Tematyka którą uwielbiam - morderstwa - lekarz sądowy - rozwiązywanie kryminalnych zagadek.



Z Plotkarą mam różne przeboje - raz mnie wciąga tak , że nie mogę się doczekać następnego odcinka a innym razem nudzi i jest niesamowicie przewidywalna.
W sumie to się chyba cieszę , że od września startuje ostatni sezon

13. Grimm


Znowu tematyka kryminalno - fantastyczna . Serial zobaczyłam u którejś z zagranicznych blogerek i zaczęłam oglądać z czystej ciekawości. Przyjemnie się ogląda i dobrze trzyma w napięciu.



Również stosunkowo nowy serial bo tylko jeden sezon. Przyjemnie się ogląda no i piękna Rachel Bilson ;-)

15. 90210


W tym temacie podobnie jak z Plotkarą. 
Fajny serial ale i tak nie dorównuję Beverly Hills 90210



Bardzo lubię tematykę baśni więc serial trafił w mój gust . Ogląda się przyjemnie i na pewno będę oglądać drugi sezon.

Oprócz tych 16 seriali oglądam jeszcze 
oraz

Uh.. dobrnęłam do końca i mam nadzieję , że nie zanudziłam was totalnie.
Trochę tego jest i czasami brak mi czasu na wszystko :P
Oglądacie coś z mojej listy ? A może polecicie mi coś fajnego 

Mam w planach jeszcze post o serialach które kiedyś oglądałam bo ich emisja niestety dobiegła końca.

Pozdrawiam was serdecznie
m_and_z

9 komentarzy:

  1. Ja tylko GG, Przepis i rodzinkę ogladam choć nie nałogowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twoich seriali nałogowo oglądam PLL i GG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z twoich seriali oglądam GG i PLL a i jeszcze namiętnie kości w wakacje oglądam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. O większości seriali słyszałam, ale nie oglądałam i pewnie w najbliższym czasie nie obejrzę. OUAT widziałam jeden odcinek,ale jakoś przynudnawy mi się wydawał, podbonie z Hart of Dixie i New Girl. Ale Fringe chyba spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do Body of proof i tematyki, którą uwielbiasz - dziewczyno, bierz się za Rizzoli&Isles! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś , że to na podstawie książek Tess - nie popsuje sobie czytadła ? bo mam w planach jak tylko kupię Kindla :P

      Usuń
  6. Obejrzeliśmy z chłopakiem całe Kości i Anatomię prawdy. Kiedyś oglądaliśmy CSI Miami i to nam się najbardziej podobało. A co do polecenia, to z pewnością Dexter jest ciekawy i jest jak na razie 5 lub 6 sezonów.

    OdpowiedzUsuń
  7. PLL jest świetne! W dodatku te aktorki *,* Gosspi Girl oglądałam ale jakoś nie ciekawi mnie aby wrócić do niego, do 3 sezonu było fajnie ale dalej się robi nudno. 90210 obecnie jestem na końcówce 2 sezonu i jak na razie polecam!
    Szczerze powiem, że za dużo jest tych seriali, człowiek mógłby tylko siedzieć i oglądać! xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.