poniedziałek, 11 czerwca 2012

Wypad do Rossmanna i wielkie rozczarowanie.

Poszłam dziś do Rossa po lakiery z L'Oreal i oczywiście bardzo się rozczarowałam... na 50% przecenie były tylko 4 kolory - bezbarwny , biała babcina perła , brudny róż i jeszcze jeden kolor którego nie było. Wnerwiłam się bo oczywiście przecenili największy chłam...
Nie kupiłam tego co było w pierwotnych planach ale przecież nie mogłam wyjść z pustymi rękami ;)



Duża butla ulubionego zmywacza , gąbka do zmywania maseczek i czerwony lakier (w ramach lakieru :P)


Do  gąbeczki przymierzałam się już długi czas i w końcu ją kupiłam 


Pocieszacz lakierowy - Rimmel 315 Ready, Aim , Paint!
Bardzo spodobała mi się ta czerwień , oraz duży pędzelek 
Noo i oczywiście cena ( chyba 7 zł)

                        jak tam wasze obniżkowe zakupy? zadowolone czy rozczarowane? 


Pozdrawiam 
m_and_z

9 komentarzy:

  1. u mnie była chyba cała gama kolorystyczna tych lakierów z dzisiejszej promocji ale na żaden się nie skusiłam. kupiłam sobie za to lakier miss sporty w kolorze brzoskwiniowym. chciałam kupić szampon syoss ale niestety jak poszłam to już żadnego nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie też były wszystkie ale tylko te 4 były przecenione - U Ciebie były wszystkie przecenione?

      Usuń
    2. nie mam pojęcia. ale stały one w 2 rzędach i przy każdym rzędzie była wielka czerwona kartka promocja czy wyprzedarz już nie pamiętam dokładnie więc chyba wszystkie były objęte promocją lecz pewna nie jestem

      Usuń
  2. a u mnie pędzle z ecotools JUŻ były przecenione, ale ja chciałam flat top, ale tego nie było w ogóle więc nie kupiłam nic :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z promocji skusze się tylko na tusz z Max Factora ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień tego lakieru, jak dla mnie idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak też myślałam, że jakiś szajs rzucą...ciekawa jestem, jak będą promocje tego co chcę, to czy też tak będzie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tych lakierów już nawet nie było na półce. Tak, tak ISANA to zmywacz nr 1.

    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.