piątek, 8 czerwca 2012

kolejna szminka i coś jeszcze

Siostra wyciągnęła mnie na małe zakupy. Przyznam , że za bardzo nie chciało mi się ruszyć z domu  ale Sylwia ma siłę przebicia i skutecznie mnie uprosiła.

Oczywiście nie mogłam wrócić z pustymi rękami


W Rossmannie kupiłam sławną już i przez wiele dziewczyn wychwalaną odżywkę do włosów z olejkiem z babasu oraz nowy dezodorant - który ma śliczny zapach i mam nadzieję , że będzie się dobrze sprawdzał na co dzień. 

Może teraz przejdę do najważniejszej części zakupów czyli nowej szminki ;)


Catrice Ultimate Colour - 210 Pinkadilly Circus


totalnie zakochałam się w tym kolorze :)


A tak prezentuje się na ustach...

Jak widzicie dobrze nawilża usta , nie podkreśla suchych skórek i ładnie prezentuje się na ustach 
W końcu mam soczystą szminkę w sam raz na lato ;)

Pozdrawiam was gorąco
m_and_z



6 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie !
    http://tylkoglupcyumieraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękne usta! a, mam 'prośbę', usuń może tą funkcję, że podczas dodawania komentarzy trzeba wpisać ten kod, bo to zniechęca do dodawania komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) serio mam ten kod ?;/ myślałam , że to usunęłam . Zaraz naprawię ten błąd :P

      Usuń
  3. Pięknie prezentuje się na ustach :) nie jest ani za bardzo różowy, ani nie wpada w czerwień za mocno :) Jest po prostu idealny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z rossmanna podobną odżywkę, tylko z jedwabiem i też byłam zadowolona, a najbardziej to chyba ze stosunku cena/jakość, jedyne co w niej mi nie odpowiadało to zapach. Czy ta pachnie lepiej?

    A co do szminki, to posiada ona jakieś drobinki brokatu, bądź jest perłowa? Pytam bo super kolor, kiedyś kupiłam podobny odcień i poźniej ten brokat mi się zbierał w końcikach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szminka nie posiada żadnych drobinek w ogóle ta seria jest taka kremowa :)

      a jeśli chodzi o odżywkę to zapach jest delikatny , nie przeszkadzam mi

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.