niedziela, 3 czerwca 2012

H&M Nail Polish - Dollar Greenn + Models Own - Pink Pastel



Nadal pozostaje w temacie pasteli . Wczoraj trochę mi się nudziło wieczorem wiec postanowiłam coś wykombinować na paznokciach 


Myślę , że wygląda to ok i kolory całkiem nieźle współgrają.


Kropki wyszły strasznie małe - tym razem użyłam tego aplikatora z essence. Muszę zainwestować jeszcze w jakieś inne rozmiary ( na allegro widziałam różne )

Bardzo lubię ten lakier z H&M i ubolewam nad tym , że nie mona go już dostać.
Dwie warstwy kryją dobrze , nie ma smug i zacieków 

A wy co myślicie o takim połączeniu ?
A może chcecie więcej?;)
Z chęcią poczytam w komentarzach 

Pozdrawiam ;*
m_and_z



4 komentarze:

  1. Ale świeeetnie! Ten róż podbił moją lakierową duszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorki :) Podobają mi się kropki, ale gubią się i są mało widoczne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło, że tutaj zaglądacie!

Osoby Anonimowe proszę o zostawienie imienia - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność. Komentarze obraźliwe lub spam będą usuwane.